Jeff Weiner, CEO linkedin.com, na Web 2.0 Summit přinesl pár zajímavých čísel týkajících se této „profesní“ sociální sítě. Má nyní 85 milionů uživatelů, každou sekundu přidává nového a k prvnímu milionu potřebovala 477 dní.
LinkedIn.com je sociální s nejzákladnější užitečnou a praktickou funkcí umožňující udržovat aktuální profesní životopis (CV) a profesní kontakty. V České republice není zdaleka tak masově rozšířená jako Facebook, ale někdy od počátku tohoto roku má počet uživatelů dostatečný k tomu, aby byla zajímavá a využitelná – byť i zde, stejně jako u Twitteru, platí, že většina uživatelů je spíše z oboru informačních technologií. V zahraničí je LinkedIn.com oblíbeným nástrojem headhunterů.
Jak si LinkedIn.com stojí v USA proti Twitteru a Facebooku můžete vidět na následujícím grafu (Zdroj: Compete.com).
Pro český Internet spolehlivé údaje o počtu uživatelů ani návštěvnosti nemáme, ale z pohledu Google Trends for Websites má LinkedIn.com zhruba 160 tisíc unikátních českých návštěvníků měsíčně. A jak můžete vidět z dalšího grafu, nijak výrazně nerostr – modrý v grafu je www.twitter.com