#novorocnipredsevzeti aneb věci které bych chtěl (a měl) změnit

FeedIT.cz – zpoplatnit nebo zrušit. Zabírá to čas i peníze. Jen rušit se mi to příčí, když už to došlo tak daleko, že je tam skoro 60 tisíc tiskových zpráv. Na vlastní WordPress jsem to už aspoň převedl. Mimochodem to žere tak 20 hodin měsíčně.

Rychlofky.cz – asi zahynou, ve stávající podobě to je příliš práce (Toggl sledování to dost jasně ukazuje, 10 hodin co nejsou nutné) a snazší by to bylo jako týdenní e-mailing (on to je #tyden na lupě, takže ani tudy cesta aktuálně nevede). Zpoplatnil těžko. A už taky vlastní WordPress.

Chtěl bych ale spustit jiný (specificky zaměřený) e-mailing a zpoplatněný, celkem rád bych to zkusil na Gazetisto.

365tipu.cz – později tento rok převést taky na vlastní WordPress, aby bylo víc volnosti. Po těch sedmi letech už je obtížnější den co den něco psát, ale dost to ovlivňuje vytížení jinými věcmi. Začal jsem tam zkoumat Patreon, ale mám na to málo času, takže to zatím nikam nepokročilo (a jasně, bylo by hodně hezké kdyby třeba zrovna 365tipů generovalo příjmy, žere to tak 20 hodin měsíčně).

Prtipy.cz – nechat ležet, s tím nemá moc smysl nic dělat. A nic se tam taky neděje, za posledních pár měsíců možná jeden nový tip. Vlastní WordPress.

Kocicitipy.cz – už taky vlastní wordPress a asi to prostě nechat být. Byť by bylo fajn s tím zkusit něco, ale to by chtělo “něco pro někoho”

Mimochodem na těch vlastních wordpressech je už pár měsíců affil od Alza.cz – a přineslo to nulu.

Bradbury.cz – převést na vlastní WordPress a konečně aktualizovat. Tohle je tak trochu “můj firemní web” a klasicky to vázne.

Pooh.cz – převést na vlastní wordpress a konečně se dokopat k tomu, že tam fakt budu psát věci místo toho abych je dával na socnety. K čemuž se přesvědčuju už pár let (protože socnety mají zcela mizerný dosah a staré věci tam nežijí jako na webu).

Kolotipy.cz – jsou zmrazené, nic nového se tam nepíše, naplánované je vyčištění pro návrat čistě k tipům. To ostatní, mikromobilita a zprávy a tak jsou v týdenním e-mailingu a tam taky zůstanou (pokud ten e-mailing zůstane). I tady vím kolik co to obnáší, zhruba 8 hodin měsíčně.

Pokud byste dumali proč jsem z původních vlastních WordPressů přes 6+ lety přešel na WordPress.com a teď se zase vracím na vlastní, tak je to dané vývojem techniky – tehdy bylo obtížně za málo peněz mít něco co vydrží návštěvnost. Dnes jsme někde zcela jinde.

No a taky pokud se nestane něco dost zásadního, tak do pár měsíců budu hledat náhradu za jednoho většího klienta.

PS: Togggl ve kterém už pár měsíců zkoumám a eviduju čas jede doslova “po sekundách”, takže to výše uvedené jsou fakt hodně čisté časy