Jsou ty krátké únory tradičně v návštěvnosti slabší a letos nepomohlo ani to, že byl o jeden den delší.
Výše uvedený graf ukazuje návštěvnost (zhlédnutí, page views) na @365tipů od počátku existence – srovnává příhody z vyhledávačů (což je Google, český Seznam nepřivádí prakticky nic) a sociálních sítí. U Google je tam vidět, že od začátku roku 2019 neustále mění algoritmy (propad v březnu 2017 byl stěhování z 365tipu.wordpress.com na 365tipu.cz).
Tady je krásně vidět ten slabší únor – Google tam opět měnil algoritmy a navíc je to kratší měsíc – prakticky vždy jsou února slabší (31 proti běžným 28 dnům je dost zásadní.
Samotné sociální sítě (bez Linkedin, k tomu později). Je to dlouhodobě stabilní bída, občas se tam podaří něco co je více sdílené, ale nijak extra návštěvnosti to opatřit nedokáže – Facebook je zpoplatněný, tam je dosah čím dál tím nižší i přes stoupající počty fanoušků.
A Linkedin se v roce 2019 propadl na nejnižší hodnoty vůbec, byť ono ani předtím to nic nepřinášelo. Což je logické, v Česku má asi tak třetinu uživatelů co Twitter, desetinu co Facebook a uživatelé jsou velmi neaktivní. A hlavně, dlouhodobě, zásadně na nic neklikají.
Seznam.cz tradičně také žádnou návštěvnost nepřináší,byť se to v posledních měsících zvedlo na dvojnásobek. Jenže, přivést čtenáře co zobrazí za měsíc 120 stránek (ano, sto dvacet kusů) znamená, že se to nevejde ani do všech předchozích grafů.
Pohled do Search Console na @365tipů (starší už neumí zobrazit, takže jen od října 2018).