Farmářské tržiště Kubáň. Spousta času na zbytečné dohadování se na Facebooku. Učebnicový příklad. Buďte asertivní, nikoliv nasertivní

Vlastně je to celé tak složité, že to ani nebaví číst. Pod příspěvkem Farmářského tržiště Kubáň je několik stránek dlouhá diskuze (mírně) nespokojené zákaznice s provozovatelem. Zákaznice tam data jeden jeden korektní komentář, zpětnou vazbu a během dalších minut se dozvěděla, že jedná nefér a že ji nejspíš někdo poslal.  Velmi zvláštní chování.

2019-04-07 07_18_16-Farmářské tržiště Kubáň - Posts.png

Celé je to ještě podivnější, že na první zpětnou vazbu přišla od provozovatele korektní odpověď, kterou „stěžovatelka“  zcela zjevně považovala za dostatečnou a rozloučila se.  Celé to prostě mohlo zůstat u oné níže zeleně vyznačené části.

2019-04-07 07_23_35-Farmářské tržiště Kubáň - Posts.png

Jak komunikovat a působit na sociálních sítích? na @365tipu řeší tuhle věc  dost podrobně. V tomhle záhadném příkladu zjevně provozovateli Tržiště nějak chybí schopnost držet se „všeho s mírou“ a „Buďte asertivní, nikoliv nasertivní“.

Důležité ale je zmínit i klasické, letité, zákazník má vždycky pravdunikdy se nehádejte se zákazníkem.

Tady navíc došlo k učebnicové klasice. Selže-li všechno a nevím kudy kam, tak zahájím útok na zákazníka. V tomto případě osočením z účelovosti a kritiky na „něčí“ objednávku.

Ano, dá se tomu rozumět také tak, že si někdo otevřel Tržiště a chodili mu tam lidi a on to vlastně vůbec nechce. Navíc je zjevně paranoidní a myslí si, že ti lidé ho tam chodí záměrně likvidovat.  Otázka je, zda by to neměl zabalit. Nebo aspoň zrušit tu Stránku na Facebooku nebo vyřizování komentářů předat někomu míň nasertivnímu. Ti lidé to totiž myslí dobře, chápeme se? Chtějí jim pomoci.

2019-04-07 07_23_58-Farmářské tržiště Kubáň - Posts.png

Jo a vlastně ještě jedna letitá klasika.- „více než 12-ti letou praxi“ ( grammar nazi by se tady vyřádili, ale to není podstatné).  Jakmile se někdo začne ohánět tím, kolik že má v něčem praxe, tak je to konečná. To je dobré si pamatovat.

Takže pak už to pokračuje klasicky. Je poukázáno na to, že podobným způsobem se k zákazníkům nechová.  Provozovatel Tržiště reaguje podrážděně.  A končí to opět klasikou, ironická odpověď používající smajlík a vykřičník, ze které je jasné, že rozhodně za nic neděkují a jsou nasráni na nejvyšší možnou míru.

2019-04-07 07_24_25-Farmářské tržiště Kubáň - Posts.png

Když se to tak celé vezme, tak je to přehlídka nějaké to hodiny ztraceného času. Přitom to celé mohlo skončit během pár minut v prvních dvou, třech komentářích. Jenže tady někdo provozuje Trhy a potřebuje zákazníkům dokazovat, že má opravdu velké Ego. Posílené dvanácti lety praxe a jasně viditelnou paranoiu.

Jednu věc ale ještě musím dodat. Ona je to učebnicová ukázka z obou stran. Dohadovat se s někým „startovacím“ na sociálních sítích je samozřejmě skvělý sport, ale na tomhle případu je vidět, že to  žádný smysl nemá. Nezměníte je, nepřevychováte je, nenaučíte je ničemu. K tomu se sociální sítě nehodí.  Je dobré dávat zpětnou vazbu,. ale mělo by platit, že ji prostě dáte. Nedohadujte se s nimi, je tisíc lepších věcí, co můžete místo toho dělat.

 

 

 

Reklamy