Je to tak, na www.jidelnivozy.cz se stalo to co se klasicky stává, pokud na webu použijete onu věc jménem Lorem Ipsum. Prostě vám tam zůstane. Řeč o téhle zásadní chybě designerů webů je v Co je to ten Lorem Ipsum? A proč to nepoužívat a jak je vidět, stále existují ti, kteří na tuhle chybu doplácejí.
Ono těch nedodělků je na www.jidelnivozy.cz ještě víc. Třeba Train Shop nabízí „Sluchátka sencor“ a pak ještě několikrát“Sluchátka Sencor“. V menu dole položka „Pro skupiny“ vede na 404 (v horním menu vede na obrázek, takže ani tam to není OK). A jakkoliv se tam někdo snažil o responzivnost a přístupnost, nepovedlo se to například u jídelních lístků. Z těch obzvlášť budou mít radost nešťastníci na mobilech, je to 8 MB a více velké PDF. Poněkud zábavné je i „Poznejte ČD Restaurant ->“ v prvním obrázku. Klikací, ale nikam nevede.
Prostě když si necháte udělat web, tak si taky zajistěte, že před spuštěním někdo vše prověří.
Ostatně platí to i o jejich Stránce na Facebooku. Tamní Kdo jsme má odkaz, který vede na chybu 500 a je zjevné, že mají nový web, ale zapomněli na aktualizaci Facebooku a na přesměrování používaných adres. Také další typická chyba. Na Facebooku ostatně neznámo proč hýří hashtagy a smysl to nedává, vypadá to jako náhodný generátor hashtagu promíchaný s náhodným generováním emoji. Nehledě na to, že na Facebooku používat hashtagy smysl nedává.
Mimochodem, pro Instagram používají #radjimvevlaku a je asi dost jasné, že tohle dost hodně riskuje v tom, co jim tam někdo nasází za vylomeniny. Nebylo by divu, Facebook je dost dobrým příkladem toho, že tenhle servis tradičně kulhá. Zajímavá je i velmi častá zmínka o „době před změnou, za doby pana Sapíka„. Mimochodem, nejkritizovanější služba? Objednání s donáškou. To, očekávaně, v plných vlacích vždy selhává.