Self scanner (Scan&Shop) v Tesco se dočkaly nového software a jak plyne z komunikace na Stránce Tesco na Facebooku, jejich vedlejší vlastností bylo, že zcela chaoticky načítaly zboží, které jste si nekoupili, některé položky se načítaly mnohonásobně, občas některé zboží prostě vypadlo.
Z hlediska komunikace na Facebooku je potěšující, že Tesco to zvládlo správně. Odpovědi jsou adekvátní, následné řešení je také odpovídající. Jediná vada tam je, že ona nezodpovězená stížnost e-mailem měla být na zákaznické podpoře označena jako spam. Budiž, stane se. Tedy pokud to není jenom univerzální výmluva.
Podstatnější otázky, které se tady objevují jsou ty, jak je možné, že Tesco nechalo v provozu chybný (nový) software tak dlouho. Celý ten popis “chyby” (viz odpověď na obrázku níže) je navíc nesmírně originální – představa, že máte na obchodu software, které po přečtení nesmyslného čárového kódu začne duplikovat (i více než duplikovat) položky, načítat něco co jste si nenačetli a vynechávat náhodně položky je úsměvná. Ale zároveň nepřijatelná.
Celý tenhle “jeden” problém má ale poměrně dost zásadní dopady, pokud si uvědomíte, že zde jde o týdny používání závadného software a poměrně vysoké počty zákazníků, kteří mohli tímto způsobem být připraveni o peníze.
TESCO osloveno [04.05.18 v 9:20] s následujícími dotazy:
Uvidíme jak se k tomu postaví