Oblíbené téma, předpovídat trendy. Poučné pro studování, protože to můžete postavit proti reálným zkušenostem. Tady třeba předpovídají, že video bude pokračovat v explosivním růstu. Realita je, že “růst” videa je založen na manipulovaných číslech Facebooku a tom, že se videa na sociálních sítích automaticky přehrávají.
Což Facebooku umožnil tvrdit, že lidé o videa mají zájem. Podobně z říše snů je, že převládat bude live streaming videa. O tom už roky víme, že tomu tak není a hned tak nebude. Vzestup augmentované reality je možný, ale nemyslím si, že rok 2018 bude nějak výrazně jiný, než 2017. Tvůrci této infografik sázejí i na AI (neexistující) a chatboty (kterým se nepovedlo odstartovat).
V čem souhlasím je, že se zvýší užívání platforem pro posílání zpráv, ale to už víme z roku 2017 a stále to pokračuje. Částečně souhlasím i s “efemerálním obsahem” alias “mikro momenty” – zájem o Stories/Příběhy je dobře vidět, ale důležité je dodat, že funguje jenom na Instagramu (a předtím na Snapchatu).