Despacitos, hudební video z YouTube, získalo v roce 2017 přes 22 milionů sdílení a je jedničkou v pomyslném žebříčku nejsdělenějšího obsahu z Facebooku. Samozřejmě, musíte věřit tomu, že metriky udávané Facebookem jsou pravdivé a hlavně zapomenout na to, videa jsou přehrávaná automaticky a jejich čísla jsou mimo realitu.
Vlastně tedy není divu, že “nej” příspěvky tvoří prakticky jen a pouze video – z dvaceti kousků pouze tři nejsou videa. Mimochodem, to výše uvedené Despacito má na YouTube 1.9 milionu komentářů a 4.6 miliardy zhlédnutí, dá se tedy dost dobře říci i to, že vlastně na Facebooku nijak enormně úspěšné není.
Dvojka byl Ed Sheeran mající na YouTube 2.9 miliard zhlédnutí a 619 tisíc komentářů. Na Facebooku ale jenom 9.7 milionu sdílení.
Via The Most Shared Facebook Content 2017. The Top Viral Posts, Videos and Articles kde najdete více detail.