Budovatelé vztahů, pro které je Facebook rozšíření jejich offline života, vkládají hodně obsahu, stejně jako obsah prohlížejí, zapojují se do konverzací a komentují příspěvky ostatních.
Okenní nakupující jsou na Facebooku protože se to musí, nic o sobě nechtějí sdílet, nelajkují, nekomentují, pouze se dívají.
Městští kritici jsou aktivní, jejich facebookový život neodpovídá jejich reálnému, sdílejí obsah u kterého ale nehledají zpětnou vazbu, upozorňují, věnují se velkým věcem, ale vyhýbají se sdílení věcí osobních a se svými blízkými chtějí mluvit přímo.
Sebestřední (v originále jako selfies) jsou aktivní podobně jako první skupina, ale důvodem jejich aktivit je vyvolávání pozornosti ne ně samotné, žijí z líbí a komentářů, někdy jsou i dobří v tom, že na Facebooku vytvoří lepší já než je to jejich skutečné.
Via I ♥ FB: A Q-Methodology Analysis of Why People ‘Like‘ Facebook a zbývá se zeptat, do které skupiny spadáte?