Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
26. 6. 201626. 6. 2016Internet Sociální sítě Webdesign

Jak marketéři používají videa na sociálních médiích (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

What’s Next for Social Video? (Infographic) se věnuje roli videa v sociálních médiích. Hlavně tomu, jak se firmy snaží využít video pro komunikaci k fanouškům, zákazníkům i potenciálním zákazníkům. Vyšlo jim například to, že 84 % profesionálních marketérů vytvořilo (či si nechalo vytvořit) video (za poslední 12 měsíců).

The-2016-Social-Video-Forecast

Předchozí článek Není vaše Stránka vidět ve vyhledávání Facebooku? Možná proto, že nic nezveřejňujete
Nasledující článek V zemích s vysokým IQ je nízká míra pirátství.

Najdi

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Ilustrace pro censored Fica. Black Friday. Baterka v mobilu. Loupání banánu.
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: DALL E 3 pro Ecoistu. Ilustračka pro #tyden. Custom GPT. A nějaké ty další ilustračky
  • Hrátky s #chatGPT: Umí řešit logické hádanky? Navíc zadané obrázkem?
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Umělecké styly a styly (techniky) kreslení. Je to dlouho a skvělé
  • POZOR! Na Facebooku teď jede čerstvě phishing s RAR přílohou. Nenaleťte.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.