Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 19. 12. 201519. 12. 2015Internet Marketing a PR Sociální sítě Webdesign

Delší videa přinášejí na Facebooku vyšší zapojení sledujících (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

Jen pozor, informace o 8 miliardách zhlédnutých videích je opět tak trochu zavádějící, jde o přehrání a nikoliv skutečná zhlédnutí – s automaticky přehrávaným videem je dost jasné, kde se ta vysoká čísla berou. Viz Long Form Video: Driving Engagement in Facebook’s News Feed (Infographic)

Adaptly-R29-Long-Form-Video-Infographic

 

AnalýzyEngagementFacebook.comInfografikaStudieVideoZapojení
Předchozí článek Co je to Deep web? (infografika)
Nasledující článek Rodina, děti a kybernetické nebezpečnosti (infografika)

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Halo, Cortana. Růžová. Roboti.
  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.