Apple a Google jsou nejhodnotnější značky, Coca-Cola odsunuta na třetí místo

Tradiční žebříček nejhodnotnější značek od Interbrandu má tento rok dvě překvapení, nenechte se mýllit tím, že všude píší o tom jak „Apple poprvé přeskočilo Coca-Colu“ a na žebříček se pořádně podívejte. Na druhém místě je totiž ještě Google, který také tu nebohou Coca-Colu přeskočil.

 

Ono je to hodně zajímavé, kolik „IT“ firem v zebříčku najdete. IBM (4), Microsoft (5), Samsung (8), Intel (9), Cisco (13), HP (15), Oracle (18), Amazon (19), SAP (25), eBay (28), Canon (35), Philips (40), Siemens (45), Sony (46), Facebook (52), Nokia (57¨, Dell (61), Xerox (62), Nintendo (67).

Hodně zajímavý je i vývoj – Coca-Cola si prvenství držela opravdu hodně dlouho. A podívejte se na růst právě u Apple a Google.