Google přistoupil k opětovnému kompletnímu redesignu Google Play na Androidu. Podívejte se na screenshoty, jak nová podoba vypadá.
Je tu nový redesign Google Play. Pokud mě paměť neklame, poslední redesign byl zhruba před dvěma roky (viz Nový Android Market je … zcela jiný). A jediná od té doby podstatnější změny byla v přejmenování Android Market na Google Play (viz Google Market se mění na Google Play).
Jaká je nový Android Market? Těžko říct, ale velmi pravděpodobně stále platí, že Google ztratil schopnost smysluplného a konzistentního designu už před pár lety. A stále se mu nedaří. Těžko pochopit, proč v novém Google Play na Androidu existuje několik různých velikostí „kostiček“ znázorňujících aplikací. Ještě hůře se chápe, proč jsou kostičky s aplikacemi většinou prezentovány tak, že se o aplikaci nedozvíte vůbec nic, včetně toho, že se do „kostičky“ mnohdy nevejde ani název aplikace.
V nové podobě se bohužel opět ztratila možnost vypnout automatický překlad do češtiny, takže popisy aplikací jsou opět předkládány jako výstup z Google Translate. A smysl nedávají, tradičně, ani trochu.