Podle comScore používá v USA plných 153 milionů lidí YouTube. Na druhém místě webů kde lidé koukají na video je Facebook, ale pouze s 58.8 miliony. Vevo najdete na místě třetím, s 51.6 miliony. YouTube ale vyniká i v dalších metrikách.
153 milionů Američanů sleduje video na YouTube během měsíce, podívají se přitom na 13.182 miliardy videí a v průměru sledováním videí na YouTube tráví 388.3 minuty měsíčně. Dvojkou pro videa je Facebook, ale uživatelů má třetinu a pouze 420 milionů videí za měsíc. Pozadu je velmi významně i v čase tomu věnovaném, 16.4 minuty měsíčně. Paradoxně je na tom lépe trojka (má pouze 51.6 milionu uživatelů) s 39.3 minutami a 592.5 miliony videí.
Top U.S. Online Video Content Properties Ranked by Unique Video Viewers February 2013 Total U.S. – Home and Work Locations Content Videos Only (Ad Videos Not Included) Source: comScore Video Metrix |
|||
Property | Total Unique Viewers (000) | Videos (000)* | Minutes per Viewer |
Total Internet : Total Audience | 177,955 | 33,031,053 | 1,045.7 |
Google Sites | 150,659 | 11,347,490 | 362.1 |
61,237 | 557,607 | 19.9 | |
VEVO | 49,494 | 540,116 | 36.9 |
NDN | 46,259 | 523,876 | 74.8 |
Yahoo! Sites | 43,619 | 331,168 | 52.5 |
Viacom Digital | 39,095 | 419,486 | 42.8 |
Microsoft Sites | 36,682 | 484,366 | 38.2 |
AOL, Inc. | 35,299 | 570,381 | 57.3 |
Turner Digital | 30,236 | 260,830 | 37.0 |
Amazon Sites | 28,732 | 96,476 | 12.6 |
*A video is defined as any streamed segment of audiovisual content, including both progressive downloads and live streams. For long-form, segmented content, (e.g. television episodes with ad pods in the middle) each segment of the content is counted as a distinct video stream.Video views are inclusive of both user-initiated and auto-played videos that are viewed for longer than 3 seconds.
Zajímavý je i pohled na to jak často lidé YouTube či další video weby používají, podle studie AYTM Market Research tady opět YouTube jasně vede.
Jak často je používají?
YouTube | Ostatní video weby | |
Každý den | 21.7 % | 8.0 % |
Několikrát týdně | 27.5 % | 19.0 % |
Zhruba jednou týdně | 10.0 % | 6.2 % |
Několikrát za měsíc | 14.5 % | 15.7% |
Zhruba jednou měsíčně | 4.0 % | 3.5 % |
Výjimečně | 13.7 % | 37.0 % |
Nikdy | 8.5 % | 10.5 % |
Pouze necelých 14 procent internetových (amerických) uživatelů nikdy YouTube nenavštěvuje. Na druhou stranu skoro 60 procent z nich určitě navštíví YouTube alespoň jednou týdně.