Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 12. 3. 201312. 3. 2013Internet Marketing a PR Tipy a triky Webdesign

TIP: Personalizujte předměty e-mailů, výrazně posílíte míru otevření

Daniel Bradbury Dočekal

Předmět e-mailu je to, co ve velké míře rozhoduje o otevření e-mailu a případném následném přečtení. Zkuste personalizovat, podle Eloqua můžete získat výrazně vyšší míru otevření.

Zdroj: Personalized Subject Lines Key to Email Open Rates

Direct mailE-mail
Předchozí článek TIP: Kdy nejlépe posílat e-maily? O víkendu, budou úspěšnější
Nasledující článek Infografika: Škodí sociální média vašemu telefonu?

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Halo, Cortana. Růžová. Roboti.
  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.