Podívejte se jak vypadají Facebook Pages (Stránky) značek s největším počtem fanoušků. Od YouTube.com s 27 miliony fanoušků až po iTunes s deseti miliony. Jak využívají marketingové možnosti Stránek a jak komunikují s fanoušky. Kolik z velkých značek už přešlo na novou verzi Facebook Pages?
V polovině března Facebook převede všechny Facebook Pages (Stránky) na novou podobu. Samozřejmě, pokud do té doby nezjistí něco, proč by tento krok oddálil. Z deseti největších Stránek značek na nový vzhled přešel Starbucks, Disney, Red Bull a Victoria’s Secret.
U prvního z nich nic zvláštního – Starbucks dlouhodobě nevyužívá žádné pokročilejší možnosti – Landing Tab (Vstupní záložku) víceméně ignoruje, fanouškům ukazuje zásadně co píší fanoušci a ke spokojenosti (a třetímu místu v TOP 10) mu stačí klasické statusy. Disney nový vzhled využívá zajímavým způsobem – ukazuje své ostatní stránky a chlubí se 133 miliony fanoušků, které dohromady nasbíral na všech svých Pages.