Podívejte se jak vypadají Facebook Pages (Stránky) značek s největším počtem fanoušků. Od YouTube.com s 27 miliony fanoušků až po iTunes s deseti miliony. Jak využívají marketingové možnosti Stránek a jak komunikují s fanoušky. Kolik z velkých značek už přešlo na novou verzi Facebook Pages?

V polovině března Facebook převede všechny Facebook Pages (Stránky) na novou podobu. Samozřejmě, pokud do té doby nezjistí něco, proč by tento krok oddálil. Z deseti největších Stránek značek na nový vzhled přešel Starbucks, Disney, Red Bull a Victoria’s Secret.

U prvního z nich nic zvláštního – Starbucks dlouhodobě nevyužívá žádné pokročilejší možnosti – Landing Tab (Vstupní záložku) víceméně ignoruje, fanouškům ukazuje zásadně co píší fanoušci a ke spokojenosti (a třetímu místu v TOP 10) mu stačí klasické statusy. Disney nový vzhled využívá zajímavým způsobem – ukazuje své ostatní stránky a chlubí se 133 miliony fanoušků, které dohromady nasbíral na všech svých Pages.

YouTube – http://www.facebook.com/youtube – 27.5 milionu fanoušků

Coca-Cola – http://www.facebook.com/cocacola – 22.5 milionu fanoušků

Starbucks – http://www.facebook.com/Starbucks – 19.7 milionu fanoušků

Disney – http://www.facebook.com/Disney – 17.1 milionu fanoušků

Oreo – http://www.facebook.com/oreo – 16.7 milionu fanoušků

Red Bull – http://www.facebook.com/redbull – 15.2 milionu fanoušků

Skittles – http://www.facebook.com/skittles – 15.1 milionu fanoušků

Victoria’s Secret – http://www.facebook.com/VictoriasSecret – 11.5 milionu fanoušků

Converse – http://www.facebook.com/converse – 11.3 milionu fanoušků

iTunes – http://www.facebook.com/iTunes – 10.5 milionu fanoušků