Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
on 8. 11. 20128. 11. 2012Internet Marketing a PR Tipy a triky Webdesign

Infografika: SEO poráží PPC

Daniel Bradbury Dočekal

Může to tak být? SEO porážející PPC? A kde něco takového platí? Na to se pokouší dát odpověď infografika. A vy se to samozřejmě nedozvíte, pokud se na ni nepodíváte. 

Zdroj: SEO Beats PPC (Infographic)

InfografikaPPCSEO
Předchozí článek Infografika: Trendy zpoplatnění online médií. Vyplatí se platit?
Nasledující článek Infografika: Kdy nejlépe posílat e-maily klientům?

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Žumpa toxické pozitivity a chrám, kde se dá plakat ~ Old school střípky ~ 16. – 18. srpna
  • PRODÁVÁM různě používané věci. Začínám přidávat. Mrkněte, ozvěte se
  • Prague Pride odhalila masy netolerantních ubožáků ~ Old school střípky ~ 10. – 15. srpna
  • Prezidentská kampaň plná překvapení. Je Tomáš Zima otcem gorily?
  • Ženy mají tendenci často rodit. Perla z prezidentské kampaně
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}