Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
on 5. 7. 20125. 7. 2012Marketing a PR Věda a technika

Infografika: Co říkají barvy o vašem podnikání

Daniel Bradbury Dočekal

Správná volba barev může znamenat hodně. Na tom jaké barvy zvolíte pro logo, webovou stránku a produkty může záviset to, jak vás budou vnímat zákazníci. Věděli jste, že nejpoužívanější barvy jsou modrá a červená? Nebo že 95 % firem používá pouze dvě barvy?

Zdroj: Marketo Infographic: True Colors: What Your Brand Colors Say About Your Business?

ReklamaZnačka
Předchozí článek Rozhodnutí Evropského soudu o prodeji použitého software může mít vliv i na e-knihy
Nasledující článek Infografika: Jak velký je SEO průmysl na Internetu?

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Pekelní klienti, určitě je máte taky ~ Old school střípky ~ 28. června – 1. července
  • A poslechovost máte? Mohl bych ji prosím vidět?
  • Na ŘSD si každý ukládal věci do lokálu! ~ Old school střípky ~ 24. – 27. června
  • Šmírovací kamery v Brně a kňučení na Twitteru ~ Old school střípky ~ 20. – 23. června
  • Nové informace ke konci #TYDEN na Lupě a co se bude s @rychlofky
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}