TOP 15 značkových stránek na Facebooku

Největší Stránkou na Facebooku je Facebook. S trochou nadsázky lze ironicky poznamenat, že z více než 800 milionů uživatelů Facebooku se ale Facebook líbí pouze 53 milionům z nich.

Facebook tento týden uvedl do života nové Page Insights (statistické a analytické informace o stránce) a na každé Stránce je možné vidět kolik lidí šíří informace ze stránky dál za posledních sedm dní (Talking about this). Pro marketéry nová metrika, pro řadu z nich vystřízlivění – žádný zázrak se nekoná. Velmi málokdy se tato metrika dostane přes 1% (výjimky se najdou, například Disney nebo Starbucks).

Stránka 07/2011 08/2011 10/2011 Talking about this %
1 Facebook 49,524,559 51,726,939 53,731,969 421,238 0,78
2 YouTube 42,526,561 44,401,368 45,787,364 378,918 0,83
3 Coca-Cola 32,869,873 33,914,429 34,564,144 224,125 0,65
4 Disney 27,416,269 28,125,573 28,814,883 330,152 1,15
5 MTV 26,353,774 27,498,663 28,229,512 241,471 0,86
6 Starbucks 24,073,422 24,778,857 25,490,944 353,633 1,39
7 Oreo 22,405,615 22,921,180 23,115,759 110,730 0,48
8 Red Bull 21,651,042 22,091,057 22,488,028 108,176 0,48
9 Converse All Stars 20,296,025 20,679,649 20,795,570 37,083 0,18
10 Converse 19,510,499 19,983,097 20,170,296 53,136 0,26
11 Skittles 18,801,788 19,226,170 19,359,439 138,155 0,71
12 Playstation 16,707,826 17,162,498 17,448,751 89,755 0,51
13 iTunes 16,231,220 16,662,343 17,041,783 98,534 0,58
14 Pringles 15,056,291 15,390,067 15,631,622 55,620 0,36
15 Victoria’s Secret 14,682,560 15,069,187 15,366,285 121,996 0,79