Vlna rušení „neperspektivní“ služeb v rámci reorganizace priorit u Google zasáhla i Fast Flip – experiment zpřístupňující obsah na webu i mobilních telefonech se ale nikdy nestal výrazně používanou službou – Google WebTrends udávají 680 tisíc unikátních měsíčních návštěvníků a od dubna loňského roku evidují výrazný pokles návštěvnosti.
Google spustil Fast Flip v září 2009 (viz komentář ke spuštění v „Nic cizího nám není svaté,“ nové heslo Google) poté co Larry Page dospěl k názoru, že web je vhodné ukazovat více jako magazín a umožňovat uživatelům si ho jako magazín prohlížet. Vedle webové podoby má i klienta pro iPhone a Android.
Fast Flip was started to help pioneer news content browsing and reading experiences for the web and mobile devices. For the past two years, in collaboration with publishers, the Fast Flip experiment has fueled a new approach to faster, richer content display on the web. This approach will live on in our other display and delivery tools.
Zdroj: A fall spring-clean