Podle náznaků odpovědí šéfa pro komerci u Google (Jeff Huber) bude Google+ pamatovat i na potřeby firem. Současné Google+ je Field Test zaměřený na sociální prvky a pro firemní použití tedy zatím nic nenabízí.
Jak už možná tušíte (viz Google+ a co byste měli vědět o Pravidlech užívání), profily na Google (Google Profiles) jsou určeny výhradně pro použití reálnými osobami – firmě ani svému domácímu mazlíčkovi profil založit sice můžete, ale budete tak činit v rozporu s Pravidly. A takovéto profily může Google kdykoliv smazat.
Váš profil a jméno musejí představovat jednu osobu.
Služba Profily Google nepodporuje profily dvojic nebo skupin lidí. Nelze vytvořit ani profil pro subjekt nepředstavující osobu, například pro domácího mazlíčka nebo firmu. Google může povolit zachování stávajících profilů, které tato kritéria nesplňují, za předpokladu, že jména v nich zůstanou nezměněna.Viz Vaše jméno a Profily Google a Google+ a co byste měli vědět o Pravidlech užívání
Jeff Huber (šéf pro Commerce and Local u Google) na blogu Mika Blumenthala upozorňuje, že v Google+ budou firemní profilové stránky. Není sice zatím možné oznámit kdy, ale pracuje se na nich. Tak rychle, jak je to možné.
And pre-emptively answering a question — yes, we will have (smb) business profile pages on Google+. I can’t announce a launch date yet, but we want to make them *great*, and we’re coding as fast as we can. (Google+ To Have Business Profile Pages)