Podle Who Says What to Whom on Twitter studie zhruba 20 tisíc „elitních“ uživatelů Twitteru je odpovědno za polovinu obsahu konzumovaného na Twitteru. Média, celebrity, firmy a bloggeři vytvářejí skoro 50% všech tweetů.
Studie upozorňuje, že Twitter zdaleka není sociální sítí, stal se prostředkem pro sdílení informací. A platí stále i to, že ti co mají velké množství sledujících sami sledují minimum dalších uživatelů. „Běžní“ uživatelé tak sice sledují řadu celebrit a bloggerů, ale celebrity primárně sledují další celebrity. Stejně jako bloggeři hlavně sledují další bloggery.
TOP 5
Celebrity |
Média |
@aplusk (Ashton Kutcher) |
@nnbrk (CNN) |
@ladygaga (Lady Gaga) |
@nytimes (New York Times) |
@TheEllenShow (Ellen DeGeneres) |
@asahi (asahi.com) |
@taylorswift13 (Taylor Swift) |
@BreakingNews (BreakingNews.com) |
@Oprah (Oprah Winfrey) |
@TIME (Time.com) |
Firmy |
Bloggeři |
@google (Google.com) | @mashable (Mashable.com) |
@Starbucks (Starbucks.com) | @problogger (Darren Rowse) |
@twitter (Twitter.com) | @kibeloco (Kibe Loco) |
@joinred (Joinred.com) | @naosalvo |
@ollehkt (Olleh.com) | @dooce (Heather B. Armstrong) |