50% tweetů přichází od 0.05% uživatelů Twitteru

Podle Who Says What to Whom on Twitter studie zhruba 20 tisíc „elitních“ uživatelů Twitteru je odpovědno za polovinu obsahu konzumovaného na Twitteru. Média, celebrity, firmy a bloggeři vytvářejí skoro 50% všech tweetů.

Studie upozorňuje, že Twitter zdaleka není sociální sítí, stal se prostředkem pro sdílení informací. A platí stále i to, že ti co mají velké množství sledujících sami sledují minimum dalších uživatelů. „Běžní“ uživatelé tak sice sledují řadu celebrit a  bloggerů, ale celebrity primárně sledují další celebrity. Stejně jako bloggeři hlavně sledují další bloggery.

TOP 5

Celebrity

Média

@aplusk (Ashton Kutcher)

@nnbrk (CNN)

@ladygaga (Lady Gaga)

@nytimes (New York Times)

@TheEllenShow (Ellen DeGeneres)

@asahi (asahi.com)

@taylorswift13 (Taylor Swift)

@BreakingNews (BreakingNews.com)

@Oprah (Oprah Winfrey)

@TIME (Time.com)

Firmy

Bloggeři

@google (Google.com) @mashable (Mashable.com)
@Starbucks (Starbucks.com) @problogger (Darren Rowse)
@twitter (Twitter.com) @kibeloco (Kibe Loco)
@joinred (Joinred.com) @naosalvo
@ollehkt (Olleh.com) @dooce (Heather B. Armstrong)