Vzala Internet útokem. Video “Friday” je na YouTube populárnější, než Born This Way od Lady Gaga. bez legrace, 26 milionů shlédnutí vs. 22 milionů shlédnutí. Je jí třináct a video stálo její rodiče 2000 dolarů. Made in ARK Factory.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0&w=425&h=350]

Někteří tvrdí,že Rebecca Black (a samozřejmě Justin Bieber, protože Rebecca je prý “anti-Bieber”) jsou ukázkou toho, že podmínky se mění. Alternativní způsoby šíření mohou kohokoliv katapultovat na nejvyšší příčky popularity. A virální “Friday” k tom bylo vytvořeno od samého počátku.

V zásadě obsah vůbec nic neznamená. Jde jenom o fakt, že ho ostatní lidé sdílí,” komentuje Rebeccu Black Adrian Chen (Gawker). Na “virál” se už potom chytnou média – hudební blogy, dokonce technologické blogy, komunity a nakonec i mainstream média.