Zapakatel.cz zdesetinásobil za půl roku obrat

V lednu Zapakatel.cz utržil přes 30 milionů korun, desetkrát více, než v srpnu, kdy zahájil činnost. Pro rok 2011 očekává Zapakatel.cz tržby v řádech stovek milionů korun

Na dnešní tiskové konferenci Zapakatel.cz informoval o prvním půl roce svého fungování – 100 tisíc registrovaných zákazníků, 30 tisíc fanoušků na Facebooku a 127 milionů „ušetřených“ korun a získání pozice dvojky na trhu slevových serverů. Za půl roku činnost eviduje 3 650 000 návštěv a v lednu přes 450 tisíc unikátních návštěvníků (podle Google Analytics).

Pro rok 2011 Zapakatel.cz plánuje rozšiřování do dalších měst a uvažuje i o rozšíření aktivit do Německa a Rakouska, tam by chtěl nabízet hlavně pobyty v České republice.

Zapakatel.cz plánuje rozšíření o nabídky z oblasti cestovního ruchu a důraz klade na posílení v oblasti poskytování slev pro uživatele na mobilních telefonech. Těch je, podle informací na tiskové konference, stále více. Nabídne jim proto i možnost změny, čerpání voucheru nikoliv až po uzavření nabídky, ale okamžitě po objednání a zaplacení.

V pražské Lucerně otevře Zapakatel „kamenné“ zákaznické centrum. To bude sloužit nejenom pro možnost reklamací, ale také pro hotovostní platby a odběr zboží.

Další chystanou novinkou je prodej bytů a pozemků se slevou až 40%. Citováno bylo období krize u developerů a šance pro developery, kteří v kolektivním nakupování vidí možnost, jak alespoň částečně zabránit ušlým ztrátám.

Na tiskové konferenci byl představen i nejvěrnější zákazník. Jan Chaloupka se na Zapakatel zaregistroval 26.srpna 2010 a ušetřil zhruba 40 000 Kč. Kolik ale na „slevách“ utratil na tiskové konferenci nesdělil. Nejúspěšnější nabídka byl pobyt v hotelu v Piešťanech. Podle přítomného hoteliéra se prodalo během několika dní tolik rezervací, jako se za normálních okolností prodá během několika měsíců.

Nejvíce nakupované komodity – jídlo, krása, relaxace, pobyt, sport a zboží, Nejmenší zájem je o adrenalinové nabídky. Nejvíce nakupujících (68,9%) je z Prahy, následuje s velkým odstupem Brno (18,29%), Ostrava (3.22%), Ústí nad Labem (3,15%), Liberec (2,73%) a Plzeň (1,91%). Nejméně je v Bratislavě (1,80%).

Zákazníci na Zapakatel.cz nejčastěji nakupují mezi desátou a dvanáctou hodinou, druhá špička je večer, mezi devátou a jedenáctou hodinou.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s