Firmy.slevomat.cz by měly vyřešit problém Slevomatu s nadbytkem poptávky, kterou běžným způsobem nedokáže uspokojit. Muj.Slevomat.cz pro změnu problém zákazníka, který je zahlcován irelevantními nabídkami.
Dvě nové služby Slevomat.cz oznámil na dnešní tiskové konferenci i s datem “oficiálního” spuštění – 14. února 2011. Tedy v den, kdy se prozatím očekává, že Seznam.cz spustí svůj slevový server.
Jednička mezi českými slevovými servery, www.slevomat.cz, na tiskové konferenci odmítla jakkoliv komentovat vlastní finanční výsledky. Udává pouze, že zákazníkům služba ušetřila 262 milionů korun. Slevomat.cz plánuje rozšíření do dalších měst (Liberec, Hradec Králové, Pardubice) a měsíčně ho navštíví až jeden milion uživatelů – prostřednictvím newsletteru jsou schopni denně oslovit 250 až 350 tisíc lidí.
Tomáš Čupr na tiskové konferenci komentoval stávající koncept denních nabídek – ten je podle něj špatný. Jakkoliv dokáží denně poskytnout až 15 nabídek, zákazník se ve velkém množství nabídek ztrácí. Zájemců o zprostředkování slev je naopak tolik, že čekací doba je běžně jeden až dva měsíce a konkrétní poskytovatel slevy se může na Slevomat.cz objevit jenom jednou měsíčně.
Firmy.slevomat.cz umožní firmám vkládat do systému slevy vlastními silami (a za méně striktních podmínek, než jak je tomu u www.slevomat.cz). Tomáš Čupr tuto prodejně-marketingovou platformu na tiskové konferenci poněkud zvláštně označoval za “alternativu ke katalogovým zápisům”. Platformu bude Slevomat.cz sdílet s Vykupto a Cupolis – až na úroveň dodavatelů slev zaregistrovaných v systému.
Muj.Slevomat.cz (adresa ještě není v provozu) bude nabízet zákazníkům možnost personalizace výběru, včetně toho že Slevomat.cz pracuje na vyhledávání na úrovni ulic a městských částí. A chce skončit s papírovými slevovými nabídkami.
Další změny u Slevomat.cz se týkají rozšíření nabídky – cestovní ruch, víkendové pobyty a cestování po ČR jsou, podle Tomáše Čupra, velmi populární. Každý den by tak Slevomat.cz chtěl nabízet několik nabídek z této oblasti.
Na tiskové konferenci zazněly i základní informace o vznikající Asociaci Slevových Serverů (měla ustavující setkání včera), která řeší zásadní problém českých slevových serverů – tedy důvěryhodnost. Asociace by měla přinést Kodex Slevových Serverů a určovat “kdo je dobrý” a “kdo je špatný”. Samotný Slevomat.cz, alespoň podle slov Tomáš Čupra, bere důvěryhodnost a spokojenost zákazníků vážně.
Na českém trhu aktuálně působí minimálně 170 slevových serverů a v minulém roce přes ně prošlo 300 (odhad Tomáše Matějčka z Mitonu) až 450 milionů (odhad Tomáš Čupra) korun. Slevomat.cz vlastní čísla nechce sdělovat, loni ale obsloužil čtvrt milionu zákazníků.