Internetová kampaň Flash Ads Are Broken volá po jednoduché opravě Flash inzerátů, které v řadě případů zasahují do designu webů.
Cílem kampaně je změny v kódu Flash inzerátů – změna spočívající v používání “transparent” či “opaque” hodnoty v paramteru wmode. A upozorňuje i na další možné řešení – nasazení inzertního kódu v HTML5. Na nejčastější argument proti používání těchto hodnot, tedy negativní dopad v podobě vyššího zatížení počítače, kampaň reaguje upozorněním na vyšší výkon dnešních počítačů.
Hlavním problémem Flash inzerátů je “z-index” – tedy to, v jaké “vrstvě” se na stránce nacházejí – wmode parametr určuje právě toto umístění. Nenastavením, nebo nastavením na obvyklé “window”, se Flash inzerát dostává na nejvyšší vrstvu, teda nad všechny ostatní prvky. A pokud web pracuje s umisťováním DOM obsahu pomocí z-index, nedokáže se nikdy dostat “nad” Flash. Nejčastěji se tento problém objevuje u menu (a dalších dynamických prvků) – ty se pak běžně rozbalují “pod” Flash prvek.