Hewlett-Packard a Attention!Media mají první cenu za vítězství v kategorii „Nejlepší využití digitálních médií”.

Interaktivní hra „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům”, účinně oslovila celkem 524 000 uživatelů, z nichž bylo 367 409 žen.  Navíc 54 % z nich bylo ve věku 18-35 let, což byla předem definovaná cílová skupina pro nákup designového notebooku HP. Stala se tak nejpoužívanější aplikací v síti Facebook z hlediska počtu aktivních uživatelů a tedy i poslaných motýlů v ČR! (tisková zpráva, 25.10.2010)

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s