Přejít k obsahu webu
  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • 📰 PR tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • 😻 Kočičí tipy
  • O Pooh.cz

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

Internetem koluje nové logo Škodovky. Má to ale jeden háček. Nepochází ze ŠKODA AUTO.

Publikováno 06/02/202106/02/2021 by Daniel Bradbury Dočekal

Nové logo Škodovky koluje po sociálních sítích a věnují se tomu i média. V nejvíce se šířícím obrázku to vypadá, jako by to pocházelo z skodaoctavia.cz a tedy dost seriózně. Jenže, má to háček.

Ve značné míře se objevují negativní komentáře.

Na Linkedin k tomu Pavel Jína, tiskový mluvčí a PR manažer ŠKODA AUTO Česká republika říká: Tento údajný návrh loga, který se v těchto dnech objevuje na českém internetu, nepochází ze ŠKODA AUTO. Jako firma s ním nemáme nic společného.

Což samozřejmě není moc platné, komentující na to reagují buď tím, že to „proběhlo interně“. Nebo dokonce, že „se toho ve Škodovce lekli a tak to zatloukají“.

Auto.cz už 21. ledna vydalo Internetem koluje nové logo Škodovky. Chystá se grafická revoluce? kde až na konci článku je vyjádření Pavla Jíny. Titulek ale zůstal, clickbait je přednější.

Stejně na tom je iDnes se Škoda chystá nový znak už roky. Špion naznačuje, že změna je blízko kde je dokonce uvedeno „Automobilka se k fotografii nevyjadřuje. U fotografie ale najdete „údajný návrh“ a o několik odstavců dál už je uvedeno vyjádření Pavla Jíny. Dost zvláštní přístup, ale clickbaiting jak vyšitý.

O nic lépe na tom není TN.CZ s Škodovka prý chystá nové logo. Jak by se vám líbila tato radikální změna? Clickbaiting, několik odstavců o tom jak se chystá změna a pak popření od Pavla Jíny.

Ten mi k tomu ostatně na Twitteru napsal : “Krásná” aktivita posledních dní. Obvolat média, prosit o adaptaci titulku a zveřejnění vyjádření. Rovněž žádat, aby příště podobné články nejdříve redaktoři ideálně ověřili s námi a nezveřejňovali zavádějící informace. Tak bohužel funguje tzv. doba klikací neboli clickbaitová.

“Krásná” aktivita posledních dní. Obvolat média, prosit o adaptaci titulku a zveřejnění vyjádření. Rovněž žádat, aby příště podobné články nejdříve redaktoři ideálně ověřili s námi a nezveřejňovali zavádějící informace. Tak bohužel funguje tzv. doba klikací neboli clickbaitová. https://t.co/5GNFvN6Y9m

— Pavel Jína (@Pavel_Jina) February 6, 2021

Lépe je na tom alespoň Je to nové logo automobilky ŠKODA? Rozhodně není! na OctaviaTuning.cz. Nutno dodat, že tahle forma titulku je stejně tak clickbaitingová a zároveň korektní.

To CNN Prima News v Elektrická doba si žádá nový styl. Škoda možná opustí logo s okřídleným šípem jde rozšířeným clickbaitingovým manipulačním způsobem. Vyjádření Pavla Jíny až na konci, kam málokdo dorazí.

No a SkodaOctavi.cz v jenom z kolujících screenshotů? Tam se s tím vůbec nemazlí.

Související

Označeno tagem Design, Hoax, Logo, Marketing, Média, Novinařina, PR, Redesign, Sociální sítě, ŠKODA Auto, Žurnalistika

Publikoval Daniel Bradbury Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. Zobrazit všechny příspěvky, jejichž autorem je Daniel Bradbury Dočekal

Navigace příspěvku

Předchozí příspěvek Vláda jde na TikTok. Do reklamy dá půl milionu – jedno nesmyslné video. Podivný dodavatel. Špatná doba.
Následující příspěvek TikTok vs. Instagram Reels v infografice.
  • Školení – sociální sítě, bezpečnost, internetový marketing, WordPress, public relations
  • Přehled lžimédií. Propaganda, fake news, lži, výmysly na Internetu
  • Media Bias Chart je jedno z nejlepších míst k pochopení kam patří US a celosvětová média. Která jsou fake news, která nic moc a která dobrá.

Nejčtenější

  • Nová varianta falešného vyděračského e-mailu je tu
  • Leoš Mareš zneužíván v dalším kryptoměnovém podvodu na Linkedin
  • Hoax: Indická květina Mahameru co kvete jednou za 400 let.
  • Andrej Babiš propaguje podvodnou kryptoměnu v nové vlně scamu.
  • CZ24.news je další dezinformační aktivita. Aktuálně tvrdě na koronavirové vlně. Roušky způsobují toxicitu!

Nejnovější

  • Nová varianta falešného vyděračského e-mailu je tu
  • Leoš Mareš zneužíván v dalším kryptoměnovém podvodu na Linkedin
  • Nový ministr zdravotnictví Petr Arenberger na Twitteru už v mnoha falešných vydáních.
  • Nechat si hacknout účet na Facebooku je snadné. A už to zase jede. Napravit to ale snadné není.
  • Jak jsem se byl nechat poprvé Moderně bodnout.

RSS Kočičí tipy

  • Pořizovat vitamíny a minerály pro kočky? TIP#100
  • Čím kočky mohou ohrozit naše zdraví TIP#099
  • Jak s kočkou na Nový rok a Silvestr TIP#098
  • Jak na kočku a malé děti? TIP#097
  • Mám si kočku pojistit? TIP#096

RSS @365tipů

  • TIP#1875: Co na Mac OS dělat když nejde vysunout (eject) externí disk z důvodu používání
  • TIP#1874: Jak ve Windows 10 zjistit sílu Wi-Fi signálu
  • TIP#1873: Přidáváte práva na Disk/Dokumenty Google? Pozor na to, co vám Google navrhne
  • TIP#1872: Co je to únik (leak či breach) a proč řada věcí únikem (únikem dat) není
  • TIP#1871: Xiaomi Mi Watch Lite. Další cenově dostupné chytré hodinky (recenze)

Rubriky

5S Bezpečnost Blog E-knihy Foto Gadgets Hardware Internet Marketing a PR Média Politika Sociální sítě Software Tipy a triky Věda a technika Webdesign Zprávy
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • @bradbury
  • Strava

Nejlepší kniha #ditevsiti

Nejlepší kniha pro rodiče #ditevsiti

Twitter

Moje tweety

Instagram

#prvni letošní #kolo a na novému #habike a super je to. Už nikdy nechci nic jiného než #celopero
Tenhle klient hodně baví. Elektrokola. Nové věci v marketingu. Nádherná prodejna. Kousek od Prahy. A změna co jsem po roce kovidu potřeboval. A navíc nové kolo od Haibike.
Ráno jsem byl v @ebikepartnerscz pro nové @haibikeofficial celopero. A počasí ne a ne prejit na režim #jaro :)
tohle že je #jaro?
#velikonoce #3 a #zajicek co má #vejce ;)
a pokračování #velikonoce. #beranek a #mazanec a tak :)
Poháněno WordPress.com..
Zrušit

 
Načítání komentářů...
komentář
    ×
    Soukromí & Cookies: Tento web používá cookies. Tím, že pokračujete s používáním webu s nimi souhlasíte. Pokud chcete zjistit více včetně toho jako cookies spravovat, podívejte se zde: Pravidla užívání Cookies