Nové logo Škodovky koluje po sociálních sítích a věnují se tomu i média. V nejvíce se šířícím obrázku to vypadá, jako by to pocházelo z skodaoctavia.cz a tedy dost seriózně. Jenže, má to háček.
Ve značné míře se objevují negativní komentáře.
Na Linkedin k tomu Pavel Jína, tiskový mluvčí a PR manažer ŠKODA AUTO Česká republika říká: Tento údajný návrh loga, který se v těchto dnech objevuje na českém internetu, nepochází ze ŠKODA AUTO. Jako firma s ním nemáme nic společného.
Což samozřejmě není moc platné, komentující na to reagují buď tím, že to „proběhlo interně“. Nebo dokonce, že „se toho ve Škodovce lekli a tak to zatloukají“.
Auto.cz už 21. ledna vydalo Internetem koluje nové logo Škodovky. Chystá se grafická revoluce? kde až na konci článku je vyjádření Pavla Jíny. Titulek ale zůstal, clickbait je přednější.
Stejně na tom je iDnes se Škoda chystá nový znak už roky. Špion naznačuje, že změna je blízko kde je dokonce uvedeno „Automobilka se k fotografii nevyjadřuje. U fotografie ale najdete „údajný návrh“ a o několik odstavců dál už je uvedeno vyjádření Pavla Jíny. Dost zvláštní přístup, ale clickbaiting jak vyšitý.
O nic lépe na tom není TN.CZ s Škodovka prý chystá nové logo. Jak by se vám líbila tato radikální změna? Clickbaiting, několik odstavců o tom jak se chystá změna a pak popření od Pavla Jíny.
Ten mi k tomu ostatně na Twitteru napsal : “Krásná” aktivita posledních dní. Obvolat média, prosit o adaptaci titulku a zveřejnění vyjádření. Rovněž žádat, aby příště podobné články nejdříve redaktoři ideálně ověřili s námi a nezveřejňovali zavádějící informace. Tak bohužel funguje tzv. doba klikací neboli clickbaitová.
Lépe je na tom alespoň Je to nové logo automobilky ŠKODA? Rozhodně není! na OctaviaTuning.cz. Nutno dodat, že tahle forma titulku je stejně tak clickbaitingová a zároveň korektní.
To CNN Prima News v Elektrická doba si žádá nový styl. Škoda možná opustí logo s okřídleným šípem jde rozšířeným clickbaitingovým manipulačním způsobem. Vyjádření Pavla Jíny až na konci, kam málokdo dorazí.
No a SkodaOctavi.cz v jenom z kolujících screenshotů? Tam se s tím vůbec nemazlí.