Kdo by nechtěl zhubnout, že? Už roky je právě tahle potřeba i touha nástrojem vydělávání obrovského množství peněz v podobě utrácení za věci, které zhubnutí rozhodně nezajistí.
Čerstvě zaplavuje český Internet reklama na první pohled vypadající jako většina dalších podobně podivných reklam. Klikat na ní sice moc smysl nemá, ale když už to uděláte, dost se pobavíte. Následující případně k vidění na www.product-lovers24.com
„Zbytečné kilogramy tráví spánek s očima mnoha z nás. Nejčastěji si je všimneme, když zkusíme naše letní šaty nebo když stojíme před zrcadlem v šatně dílny.“
„Naše životní prostředí a životní styl dnes také nenapomáhají v boji o tenkou siluetu. Většina z nás pracuje v obývacím režimu po 8-10 hodin denně, vdechuje nezdravé toxiny ze vzduchu a spotřebovává kilogramy potravin plných chemie a spulchniakzy, které jsou uloženy v našich organismech.“
„Rozpusťte jednu tabletu ve sklenici studené vody. Vzorec pro opilost po rekonstituci výrobku. Vezměte si jednu servírovat 2 krát denně v pevně stanovenou denní dobu.“
„Jak se má Biostello Max adoptoval? Výrobek by měl být brán 2 krát denně po jednom servírovat v pevně stanovenou dobu. Tablet se rozpustí ve sklenici studené vody.“
„Výrobek nesmí být používán lidmi, kteří jsou alergičtí na žádnou ze složek.„
„VOLÁNÍ & OBJEDNÁVKY“ mimochodem obsahuje pouze telefonní číslo – tel:+420296203145 – žádné kontakty, žádná identifikace od koho kupujete, co vlastně kupujete. Vyhledání „Biostello Max“ vám ale ukáže. že tohle schéma využívá desítek domén a jazykových mutací. Pokud byste snad chtěli zjistit komu patří domény, tak smůla, důsledně skrytí vlastníci. A tenhle zázrak můžete teoreticky mít za 1232 Kč.
Nechybí ani „Pravidla“ a „Soukromí“ — v obou případech odkaz na PDF, ve kterém ale samozřejmě nenajdete ani slovo o provozovateli. Prostě to odněkud vzali a zkopírovali.
Reklama k vidění přes Pubmine, které to pro změnu dodává z Google Ads. A jak už to tak v posledních mnoha měsících chodí, celé to teče přes Adnxs.com a tím páde starý známý AppNexus. .