T-Mobile spustil novou povinnou aktivaci neomezeného Internetu. Hroutí se mu systémy a celé to spíš nefunguje

Kdyby v T-Mobile na počátku „letního neomezeného Internetu“ byli dostatečně chytří, tak by si nezadělali na opakované problémy. Dnes totiž začaly lidem chodit maily a SMS o tom, že jim neomezený Internet skončil a že si ho musí v mobilní aplikaci aktivovat.

2019-07-20 17_55_00-Doručená pošta - daniel@justit.cz - JustIT.cz Mail.png

Jenže, v mobilní aplikaci žádná aktivace neomezeného  Internetu prostě není – je tam uvedeno, že je aktivní a že končí 20. července. A tím to hasne, můžete hledat, zkoumat, zabíjet a znovu spouštět, nic tam prostě není.

Tato slideshow obsahuje JavaScript.

Ve webové samoobsluze je to ještě lepší. Zjistíte tam že máte neomezený Internet aktivní a že je tam ještě jeden neomezený Internet, který si můžete aktivovat. Po kliknutí na aktivaci vám to ale poví „Službu Neomezená data na léto není možné mít aktivní zároveň se službou Neomezená data na léto“ a dodá k tomu, že „Z tohoto důvodu bude služba Neomezená data na lét automaticky zrušeno“.

Tato slideshow obsahuje JavaScript.

Nesmíte se bát kliknout na Pokračovat, protože ono to nakonec opravdu udělá to, že první neomezený Internet zruší a aktivuje vám nový. A musíte to udělat pro každé číslo, které od T-Mobile máte. Velmi elegantní řešení.

Celé tohle martyrium bude muset absolvovat ještě nejpozději 20. srpna, kdy opět (opět zbytečně) musíte aktivovat něco, co mohlo být prostě aktivní od 1. července do 31. srpna.

Ještě lepší na tom všem je, že na Twitteru podpora zákazníků odpovídá: „Dobrý den, neomezená data je možné aktivovat jen v aplikaci. O rána je ale sytém přetížený a proto to nemusí jít obnovit, nebo to hlásí chyby. Za komplikace se omlouvám. Zuzka“

Na jednu stranu neví o tom, jak jim to (ne)funguje v Samoobsluze, na druhou stranu ale říká, že onen zcela zbytečný cirkus s novou aktivací způsobil to, že se T-Mobile hroutí systémy.

Což už se dělo při první aktivaci a jen těžko se hledá důvod, proč od té doby problémy nevyřešili.

Reklamy