Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
on 17. 3. 201817. 3. 2018Blog

Klasické tištěné knihy, e-knihy a poté audioknihy

Daniel Bradbury Dočekal

Klasické tištěné knihy, e-knihy a poté audioknihy, v tomto pořadí v USA „čtou“ lidé knížky. Podstatné na tom je, že klasické knihy stále velmi výrazně vedou. 67 % US dospělých četlo klasickou knihu v uplynulých 12 měsících, 26 % e-knihu a 18 % audioknihu. Další zajímavé zjištění je, že stoupá zájem o audioknihy. Viz Nearly one-in-five Americans now listen to audiobooks

FT_18.03.07_BookReading_Printbooks.png

Předchozí článek V Grand Italia pro "nelegální imigranty nevaří" takže teď už víte, kam nechodit na jídlo
Nasledující článek Lonely. #metrogram #prague #praga #praha #mhd #mood #tw #blog #face

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Ženy mají tendenci často rodit. Perla z prezidentské kampaně
  • Jo, Benda, to je výkvět a Nacher odporná existence ~ Old school střípky ~ 6. – 9. srpna
  • Jsem noumální úďo. Daniela. 2022. Vesmírní lidé 2.0
  • Známí dezinformátoři jdou do vazby. Konečně ~ Old school střípky ~ 5. srpna
  • Přišlo vám něco od Social Network Registry Corporation? Chtějí vám ukrást účet, Stránku i reklamní účet!
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}