Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
4. 5. 20164. 5. 2016Gadgets Internet Marketing a PR

Millennials sledují online TV hodinu denně. Jak je to s klasickou televizí?

Millennials watching online TV for 1 hour a day
Daniel Bradbury Dočekal

Millennials (viz Co jsou to ti „milennials“, „Generace X“ a další podobná označení z marketingu?) sledují online televizi jednu hodinu denně. Tu klasickou skoro dvě hodiny denně, ale od roku 2012 je tam vidět pokles prakticky o půl hodiny denně. Ten se ale neprojevil přesunem k online televizi ale šel do jiných aktivit. Viz Millennials watching online TV for 1 hour a day

Millennials watching online TV for 1 hour a day

ChováníChování lidíInfografikaOnline TVSociodemografie
Předchozí článek Amazon podal žaloby na pět webů zveřejňujících falešné recenze
Nasledující článek Kde vás v Evropě okradou kapesní zloději? (infografika)

Najdi

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Ilustrace pro censored Fica. Black Friday. Baterka v mobilu. Loupání banánu.
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: DALL E 3 pro Ecoistu. Ilustračka pro #tyden. Custom GPT. A nějaké ty další ilustračky
  • Hrátky s #chatGPT: Umí řešit logické hádanky? Navíc zadané obrázkem?
  • Hrátky s DALL E 3 v ChatGPT: Umělecké styly a styly (techniky) kreslení. Je to dlouho a skvělé
  • POZOR! Na Facebooku teď jede čerstvě phishing s RAR přílohou. Nenaleťte.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.