Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
on 4. 5. 20164. 5. 2016Gadgets Internet Marketing a PR

Millennials sledují online TV hodinu denně. Jak je to s klasickou televizí?

Millennials watching online TV for 1 hour a day
Daniel Bradbury Dočekal

Millennials (viz Co jsou to ti „milennials“, „Generace X“ a další podobná označení z marketingu?) sledují online televizi jednu hodinu denně. Tu klasickou skoro dvě hodiny denně, ale od roku 2012 je tam vidět pokles prakticky o půl hodiny denně. Ten se ale neprojevil přesunem k online televizi ale šel do jiných aktivit. Viz Millennials watching online TV for 1 hour a day

Millennials watching online TV for 1 hour a day

ChováníChování lidíInfografikaOnline TVSociodemografie
Předchozí článek Amazon podal žaloby na pět webů zveřejňujících falešné recenze
Nasledující článek Kde vás v Evropě okradou kapesní zloději? (infografika)

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Které streamovací služby si platíte? Stihnete to všechno ukoukat a nestojí vás to majlant? 
  • Přijímačky na střední ještě větší katastrofa ~ Old school střípky ~ 20. – 24. května
  • Postřehy k letošním přijímačkám na střední školy .. pokračování dávkou beznaděje
  • Blbule Alena a záplava ukázek nekonečné lidské blbosti ~ Old school střípky ~ 17. – 19. května
  • Elon Musk se předvádí o 106 ~ Old school střípky ~ 12. – 16. května
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}