Yelp – www.yelp.com – možná znáte, před pár měsíci se dokonce objevila česká verze a chvíli to vypadalo, že by třeba mohl v Česku získat alespoň nějaké uživatele a stát se známým a také použitelným. Velkou brzdou něčemu takovému je jeho poněkud silně archaická a nepřívětivá podoba – takhle se samozřejmě weby dělaly, ale tak před deseti lety.
V Yelp’s New Interface in Your Face! se můžete dočíst o revoluci, která spočívá v doplnění tří obrázků do záhlaví stránky o určitém podniku. Jinak ale moc nejásejte, zbytek té stránky vypadá pořád stejně příšerně a stále stejně špatně se v tom orientuje. A to že nahradili pár původních malých náhledů jejich větší podobou, to prostě stačit nebude.
Poměrně dostatečně o snaze Yelpu být příjemný a použitelný vypovídá hlavní stránka.