Značky se špatnými mobilními weby či aplikacemi otravují zákazníky

Průzkum společnosti Harris Interactive pro společnost SOASTA to ukazuje jasně. Devět z deseti Američanů si spojuje negativní pocity se značkami, které jsou na tom špatně na mobilním internetu.

Naštvání (75 %), frustrace (69 %), nedůvěra (19 %), hněv (13 %) či neúcta (12 %) jsou typické ukázky toho, k čemu vede nedostatečná podpora mobilních webů či aplikací.

Zákazník nespokojený s možnostmi mobilního webu či aplikace to řeší velmi jednoduše, odchází jinam. Vadí samozřejmě typicky i to, že se mobilní web nahrává příliš dlouho, takže je nutné mobilním designem kompenzoval nedostatky mobilního internetového připojení. Zákazník na pomalý web či apliakci  reaguje tím, že v 28 % odchází ke konkurenci  a v 18 % se už nikdy na takovouto stránku nevrátí.

Pro zákazníky je u mobilních webů či aplikaci nejdůležitější aby je bylo možné používat kdykoliv potřebují (72 %), jsou rychle a nenutí je čekat (65 %), fungují jak zákazník očekává (62 %) a nepadají (53 %).

Weby a mobilní aplikace ale také mají být zábavné na používání (38 %) a poskytovat důvěryhodné výsledky (45 %).