Obsahový marketing má nejvyšší prioritu u digitních marketerů

Skoro by se dalo říci, že se vrací staré známé „obsah je král“. Ale možná jenom odchází dočasné poblouznění věcmi,  které prostě v dlouhodobém měřítku nedokáží tak dobře zabrat.

Podle aktuálního průzkumu společnosti Econsultancy se právě obsahový marketing dostal na čelní místa aktivit digitálních marketérů – 39 % z nich ho uvádí mezi třemi nejdůležitějšími aktivitami. Vedle optimalizace konverzních poměrů (39 %) a zapojení fanoušků na sociálních médiích (38 %).

Zajímavé na aktuálním průzkumu je, že se mezi aktivitami objevuje cílení a personalizace (37 %). A některé dřívější aktivity ztrácejí na významu – optimalizace obsahu (31 % nyní, 39 % loni), budování značky a virální marketing (26 % z původních 32 %), video marketing (pouze 9 % ač původně 21 %) a analýzy sociálních médií (také 9 %, původně devatenáct).