RIM jde cestou útočné reklamy, pomůže to novému BlackBerry PlayBook tabletu?

Reklama na nový BlackBerry PlayBook tablet (k vidění například na www.nytimes.com v technologické sekci) na to jde cestou narážek na „neschopnost“ ostatních tablet. Trefuje se do neexistujícího multitaskingu, omezení, chybějícího Flashe. A v konečném hlavním sdělení mluví o „konci hodiny amatérů“.

„world’s first professional-grade tablet“

„True multitasking“

„Multitask like you mean it“

„without limit“

„AMATEUR HOUR IS OVER“

„Flash loving internet“

„Not just app switching“

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s