Nový Foursquare 3.0 přináší mírné změny

Po nové Gowalle (viz Gowalla 3 pro Android je tu) je tu i nová verze Foursquare. Přináší pár drobných změna a vylepšení. Jednou z hlavních změn je snaha o vyvolání pocitů závodění. Foursquare prostě chce, abyste službu používali. A s chutí vám ukáže, kdo z vašich přátel je aktivnější.

Nové Foursquare 3.0 přináší ale také další novinku – doporučení (Recommendations). Měla by pomoci tomu, abyste našli zajímavější místa. A nejenom se na ně přihlásili (check-in), ale také je dokázali využít. Při nabízení doporučených míst vychází Foursquare z údajů od uživatelů – údajů shromážděných za nějaký ty dva roky existence služby. Doporučení se nově zobrazují i v mapě, kde můžete nastavit i “jak daleko” (od místa kde jste), se má Foursquare dívat.

Změny se dočkal i systém přidělovaných bodů. Součástí je řada nových “úrovní” pomyslné LBS hry, založené právě na získávaných bodech. Další novinky se týkají marketingového využití, kde Foursquare tradiční má zájem co nejvíce prorazit – prodejci se budou moci zapojit do dalších “speciálů” a aktivit, které jim mají pomoci propagovat jejich obchody či aktivity. A uživatelům pro změnu nabídnout další možnosti jak z přihlášení se k nějakému místu získat co nejvíce.

Foursquare.com je jedničkou v LBS (Location Based Services) oblasti, poměrně dobře to ilustruje Infografika : Foursquare a 3400% růst v jednom roce a samozřejmě čísla – nedávno oznámených 6 milionů uživatelů samozřejmě představuje jenom 1% celosvětových uživatelů Facebooku, ale stále je to nejvyšší číslo mezi těmito službami.