Značka je to nejdůležitější co Nokia má, možná právě proto došlo k rozhodnutí, které lze hodnotit pozitivně. Ovi Store, Ovi Maps a vůbec jakékoliv další „OVI“ se změní na Nokia Store, Nokia Maps. Změna se projeví od července a srpna a bude postupně prováděna až do roku 2012. Nokia Maps navíc velmi pravděpodobně nahradí v nových Microsoft/Nokia telefonech mapy od Bing.com.
Starting with first services on some of the new Nokia devices in July and August, Ovi services will be rebranded as Nokia services in a transition expected to continue into 2012. Each of the services under the Ovi umbrella will simply be rebranded as Nokia, with no planned disruption to the service roadmaps. (The evolution of Nokia and Ovi)
Zajímavé na tomto rozhodnutí je to, že Nokia trvalo řadu let, než se jim podařilo zjistit, že OVI jako značka prostě nefunguje. A zbytečné rozvíjení dvou značek (Nokia a OVI) je příliš náročné – jak na finance, tak na energii.
„The reasons for this decision includes the fact that Nokia is a well-known and highly-loved brand the world over. Our mobile experiences are tightly integrated with our devices – there is no longer a differentiation,“ komentuje změnu Jerri DeVard, Nokie EVP a šéf marketingu.