Kozlovny na Marjánce se na Facebooku raději na nic neptejte

Tohle je stejně zvláštní, proč zrovna u restauračních zařízení je nejvíc případů nezvládání komunikace na sociálních sítích. Je tu další případ, Kozlovna na Marjánce kde se Míša S. zeptala proč není ještě otevřena zahrádka. A pak už se nestačila divit, protože dostala jakousi břitce ironickou odpověď, které nejspíš rozumí pouze odpovídající.

Mohu se zeptat, proč dnes, v tomto počasí, ještě nefunguje zahrádka?

Dobrý den, přijďte na pohovor jako zájemce o pracovní pozici servírky a můžeme si o tom promluvit. Trh práce a problematiku zaměstnanosti, zde na sociálních sítích opravdu rozebírat nebudu, děkuji.

Jestli tím chtěl onen někdo naznačit že “nemají lidi”, tak to šlo prostě normálně napsat. Notabene, když sama Míša S. by to zjevně i bez obsluhy zahrádky vydržela:

Já jsem se pouze zeptala, proč není otevřená zahrádka, jistě jsme nebyli jediní, koho to od návštěvy vaší restaurace odradilo. A mimochodem zvládli bychom i zahrádku bez obsluhy. Nicméně vaše milá a vstřícná odpověď také přímo láká, udělat u vás útratu.

Zvláštní, věru zvláštní. O to víc, že třeba v recenzích na negativní věci odpovídají správně a rozumně.

2018-04-21 13_29_02-Kozlovna na Marjánce - Posts.png