Pravidelný občasník originálního humoru

Články autora Daniel Dočekal

Kde mě najdete: Google+ profilFacebook profil@MedvidekPU na Twitteru

Aktuální vypsané termíny školení - sociální sítě, bezpečnost, internetový marketing, public relations

Celodenní školení u DobryWeb.cz

29. červen - Instagram pro firemní i osobní marketing  

12. července - Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu

aktuálně bez vypsaného termínu Twitter pro firmy a firemní komunikaci 

27. července  - Jak na firemní Facebook prakticky (Facebook I)

3. srpna  - Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy (Facebook II)

10. srpna  - Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR

Školení na míru a na přímo

Na míru - Školení: Bezpečnost dětí na sociálních sítích a Internetu 

Na míru - Školení: Linkedin pro (nejenom) HR

Na míru - Školení: Internetový marketing (základy, kompletní přehled) -

Více informací o všech školeních i dalších možnostech školení na míru najdete na www.bradbury.cz 

Prezident má v počítači dětské porno a média to po něm jen opakují

Žijeme v podivné zemi. Prezident republiky někde v rádiu prohlásí, že měl v počítači dětské porno. A že prý nemůže "podat trestní oznámení, protože to bylo za Alabamy": Což mu měl říct nějaký "hradní ajťák". Samozřejmě, říká to člověk, jeho bájná lhavost je už legendární. Člověk co četl vlevo dole něco co neexistuje. Člověk soudem určený za lháře.

Prezident má v počítači dětské porno a média to po něm jen opakují

Pořád je tu ale ten fakt, že prezident země prohlásil, že měl v počítači dětské porno. Které mu tam prý někdo nasadil. Média to po něm spokojeně opakují a neděje se nic. Představa, že jen tak někdo může do počítače hlavy státu nasadit co ho napadne je sama o sobě dost alarmující, dost na to, aby tohle bylo velmi pečlivě vyšetřeno.

Mělo by to navíc enormně zajímat novináře, ale ty mají jiné starosti. Sepisují něco jako Někdo mi na počítač v Lánech dal dětskou pornografii, stěžoval si Zeman kde jenom papouškují co vlastně Zeman řekl, včetně dalších nesmyslů, těch kterým už jenom těžko lze říkat bonmoty. A se zásadní informací o děravém počítači Prezidenta a dětském pornu v něm semelou "fackování šéfa olympijského výboru", ubitého plameňáka a další hlouposti, které Zeman klasicky vypouštěl.

TIP: Pokračování případně na Lupě v Dětské porno v počítači prezidenta? Problém, ať se na to díváte jakkoli

Vegani všech zemí spojte se, tentokrát proti Mlékárně Kunín. Boží jako vždy. Prostě Facebook

Na tom všem je podstatné to, že tam najdete přes 570 reakcí, 194 komentářů a 275 nasdílení. Za Mlékárnu Kunín bych řekl, že tohle perfektně zafungovalo.

Že má ČSSD návod jak psát o Babišovi? Na tom přece není nic zvláštního

Něco na tom, že materiál od ČSSD doporučuje Babiše označovat jako "malého školáka" ale tedy asi bude. Každopádně, pokud jsou v ČSSD amatéři ...

Recenze na Facebooku? Se ZonePrint si užijete fakt legraci

Vlastně ani nepřekvapí, že ZonePrint si píše recenze sám na sebe. Samozřejmě pochvalné.

Důvěryhodnost českých politiků? Katastrofa, ve všech ohledech

Mít totiž za premiéra někoho kdo je prakticky stejně nedůvěryhodný jako Tomio Okamura je opravdu katastrofa.

Sebecenzura médií a novinářů je počátek nástupu totality. Zrovna v USA to zní překvapivě.

V Trumpově éře cenzura může začít už v samotných novinách, píše se v In Trump Era, Censorship May Start in the Newsroom. Asi by bylo vhodné dodat, že je tam hlavně řeč o sebe-cenzurování ze strachu. Racionálního, iracionálního. Strachu o médium a noviny jako takové, o novinářské zdroje, ale také čistě o osobu novináře jako takovou. Je děsivě vidět, že stačí jeden nepovedený Prezident, aby země hrdá na První dodatek a svobodu projevu nastoupila cestu do totality. Ale máme jednu výhodu, tohle všechno si z minulosti dovedeme představit. Stejně jako si to vlastně dovedeme představit ze současnosti, stačí se podívat na to, v kterých rukou jsou jaká média a jak se to projevilo na jejich sebe-cenzuře.

 

Mládek a jeho ministerstvo pokračují v tažení za drahé mobilní volání i Internet

Geniální tah. Po podivném jmenování nového náměstka, který se několikrát znemožnil v online rozhovoru v Aktuálně a vyhození nevinného mluvčího ministerstva Proroka ještě zdaleka není konec. Novela Zákona o elektronických komunikací měla podle Mládka přinést konečně řešení. Jenže, jak je možné vidět například v „Podpultové“ tarify skončí i pro firmy, tvrdí Mládek. Jeho návrh mluví jinak, tak Mládek vlastně vůbec netuší, co v Novele předkládá.

Skutečnost je tak, že návrh ministra Mládka neznámo proč zamezuje tomu, aby se spotřebitel a operátor mohli svobodně dohodnout na nižší ceně nebo lepších podmínkách. Spotřebitel, ano. Podle návrhu Mládka prostě spotřebitel bude mít smůlu a vše zůstane při starém. Což si myslím je daleko podstatnější, že Mládek vůbec netuší co je to "spotřebitel" a na dotazy novinářů odpovídá tvrzením, že ten návrh platí pro všechny, protože "spotřebitel" je prý i firma.

Při sledování tohoto absurdního divadla už jenom kroutíte hlavou. Těžko se chápe, proč ministr průmyslu a obchodu je někdo, kdo vůbec netuší, která bije. Proč posílá do médií čerstvě jmenovaného "náměstka", který zjevně nejen neví která bije, ale hlavně srdnatě páchá sebevraždu v přímém přenosu. A proč nakonec dostal padáka Prorok, který s neschopností ministra a jeho náměstků a poradců nemá nic společného.

Jedno vysvětlení by tu ale bylo. Volby se blíží a Slávek Sobotka se rozhodl v téhle hře nejprve obětovat nějaké pěšáky. Ty co později nebude potřebovat a nepočítá s nimi. Nejslabší, máte padáka.

DODATEK 20. února 2017: Sobotka odvolává Jana Mládka, jméno nového ministra zatím známo není. Ve zdůvodnění prý zaznělo, že ministerstvo uráželo lidi. Jo, jasně. A dělalo to jenom proto, že hluboce milovali telekomunikační operátory ve zcela nezištné a krystalicky průzračné podobě.

Nabízíte na webu zboží či služby ale nemáte e-shop? Stejně musíte plnit informační povinnost EET. #fail

Máte hospodu. V ní jste zavedli EET, všechno v pohodě, až do okamžiku, kdy k vám dorazí dva kontroloři z Celní správy. A víceméně protože nic nedokázali najít, tak na vás vytáhnou, že vlastně máte webové stránky a tam vám nevisí ono "informační oznámení" o tom, že spadáte pod EET a vystavujete nesmyslné EET poukázky. A máte to, správní řížení. Jste vyvrhel, porušovatel, narušovatele.

Po kravských oznámení o EU cookies ještě kravštější oznámení o EET. Povinně na jakémkoliv webu

Klepete si na čelo? Myslíte si, že vývěsku o EET přece musíte umístit pouze na e-shop? Kde ji finanční správa zarputile chce v nákupním košíku a ještě navíc trvá na tom, že musí být v češtině, ačkoliv máte zcela cizojazyčný e-shop? Chyla lávky. Už podle Metodiky je vidět, že se někdo zbláznil

Poplatník je dle § 25 ZoET povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit i na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

Ano, nabízí zboží a služby, nikoliv prodává či přijímá platby. Říkáte si, že to snad není možné a jdete zkoumat Zákon č. 112/2016 Sb.? Špatná zpráva, metodika si to nevymyslela a zákon skutečně říká: Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

Klepete si na čelo? Myslíte si, že vývěsku o EET přece musíte umístit pouze na e-shop?

Skutečně je tam slovo "nabízeny" a není tam ani slovo o tom, že to platí pouze pro e-shop nebo pouze pro místo na webu, kde dochází k platbám. Špatné, pochopitelně, v tomhle zákoně je tolik nesmyslů, že je jasné, že jde o jeden z největších legislativních zmetků.

Jedno slovíčko ale znamená, že pokud něco prodáváte a spadáte pod EET, tak se po vás kdokoliv může vozit, pokud jste "nesplnili informační povinnost". A jak je vidět, bude se po vás vozit.

Pozor na Uggs.cz. Takhle zázračné ceny by vás měly rovnou varovat.

V posledních dnech se na Facebooku objevily hacknuté účty, na které hacker nahrál obrázky bot nabízených na www.uggs.cz a označil maximum přátel hacknutého účtu. Na první pohled to vypadá jako internetový obchod, ale měli byste si všimnout několika věci - doména založena teprve v listopadu 2016, žádné kontakty, žádný provozovatel a k tomu všemu zcela zázračné ceny. Tak zázračné, že jsou lidé, kteří "to tam koupili protože ceny".

Pozor na Uggs.cz. Takhle zázračné ceny by vás měly rovnou varovat.

Jako vlastník domény je uvedený "Benjamin Kappel" a e-mail dominjiujiu@163.com - ten ale snadno najdete v Google u řady dalších poněkud nejistých aktivit a přiražených ke komusi jménem Jie Zhou z Číny.Řada z jeho domén byla už zabavena pro prodej padělků (viz třeba cz-rb.com). Najdete ho například i za rb-shop.cz, což je už poněkud nefunkční obchod se "zaručeně pravými" brýlemi Ray Ban.

Takže, ta špatná zpráva? Pokud jste naletěli, tak se vám to prostě povedlo.

Takže, ta špatná zpráva? Pokud jste naletěli, tak se vám to prostě povedlo.

POZOR [23.03.17] stejné metody, další e-shop, opět hacknuté účty na Facebooku: Hacknuté účty na Facebooku šíří reklamu na fake e-shop rb4u.cz

Šířit dobro? Inzerát na iDnes.cz do kterého zapomněli dát to nejpodstatnější

Ano, je to takové klišé roku 2016, všichni šíří dobro ve všech možných i nemožných podobách. Je to ukázka bezradného firemního marketingu, který používá slogan osudově profláknutý v desítkách dalších firem. Některé se dokonce mezi sebou hádají, kdo s tím přišel dřív a vyhrožují si soudy. A některé si za pár desítek tisíc koupí na iDnes.cz komerční sdělení, které nejenom že je absolutně o ničem, ale neobsahuje nic, co by jakkoliv pomohlo firmě. Gratulace.

Šířit dobro? Inzerát na iDnes.cz do kterého zapomněli dát to nejpodstatnější

PS: Vážně, tam není nic co by vedlo na nějaký web, aplikaci. Není. Ten odkaz pod obrázkem vede sem a končí 404 (i kdyby nekončil, tohle tak jako tak nestačí). Ale je asi dost pravděpodobné, že tohle je dílo České spořitelny, protože "Moje zdravé finance" jsou jejich. Nevypadá to,že by ty odchody z marketingového týmu ve Spořitelně znamenaly něco dobré. A pozor na "zdravé finance", protože tenhle úlet je neuvěřitelně drahý. Cena za "komerční sdělení" na homepage iDnes.cz je hodně velká.

Čas vánoční, čas fejků ... aneb ona to není ani kontextová reklama

"Citlivá kontextová reklama" komentuje @pivni_ekonomie na Twitteru níže uvedený obrázek, který vypadá jako kdyby pochází z iDnes.cz. Nepochází, je to jedna ze záplavy fotomontáží, které se objevily v souvislosti s útokem v Německu. Můžete tomu říkat fake. A navíc to ani není kontextové, když už bychom to brali vážně. Lidová tvořivost, na kterou od včerejška naletěla záplava lidí. A hlavně se zásadně pohoršují na tím, jak jsou ty reklamy a média necitlivé.Jo. Jasně.

Čas vánoční, čas fejků ... aneb ona to není ani kontextová reklama

BMW půjči youtuberovi auto ale nesmí ho opotřebit a vůbec je to celé takové trochu absurdní

Lukáš Churý dal na Twitter dva následující screenshoty e-mailu od místního českého dovozce (zástupce) BMW směřující k některému z "youtuberů". Tomu tam zástupce rovnou tyká a sděluje podmínky, kdy mu zapůjčí vůz BMW. Celé je to nesmírně zábavné, byť asi částečně pochopitelné. Text samotný je také poměrně vtipný v tom, že nejprve tyká, občas Tyká, na konci pak dokonce vyká aby vzápětí Vykal.  Nechybí ani zábavné věci jako "více youtuberů, které by se stali" a další podivuhodné problémy s psaním i/y.

Ještě bych to celé jakž takž chápal, kdyby to byl onen youtuber, kdo oslovil zástupce BMW s tím že "jako hele, půjčíte mí auto a já o tom budu točit". Ale skutečnost je ta, že zástupce BMW oslovuje (oslovovali, vypadá to na pár měsíců staré) sám youtubery. A představuje si, že jim půjčí auto co neopotřebí, ujedou v něm maximálně 500 km měsíčně a neopustí s ním Prahu (což bude hlídat GPSka a zjevně tedy budou sledovat každou jízdu nebohého youtubera).

Jasně, půjčit někomu jen tak auto za stovky tisíc až miliony korun není žádná legrace. Obzvlášť jestli si vymysleli, že to takhle udělají s pár YouTubery. Ale přeci jenom by podmínky mohly být trochu rovnější a solidnější. A třeba neobsahovat také lahůdky, jako odrazování diváků od koupě jiných značek.

A zlatý hřeb? Jedna negativní recenze na konkurenční značku. Tohle se Audi, Škodě a Volkswagenu bude určitě velmi líbit. 

PS: Až u některého z YouTuberů narazíte na BMW, tak aspoň víte jak ohebný umí být.

DODATEK 21. prosince 2016

Začíná to být ještě zábavnější. Na Facebooku se totiž ohradil právě onen dovozce BMW s tím, že všechno je to vymyšlené. Nedá se moc říci, že by mu to příliš lidé věřili, ale osobně byla nejasnost původu a nemožnost ověřit dostatečným důvodem k tomu, že jsem konkrétní informace o firmě i lidech vymazal. 

V reakci na videa zveřejněná prostřednictvím sociální sítě youtube konstatujeme

Na YouTube se mezitím začínají objevovat věci jako MĚL JSEM BÝT TVÁŘÍ BMW INVELT?! | #freescoot či PROČ JSEM ODMÍTL SPOLUPRÁCI S BMW!? - Exposed #15 reagující na Můj celoživotní sen se splnil v 18 letech | Slavnostní předávání - BMW Invelt & 200k. Netuším jak dlouho to tam všehcno zůstane, ale je to lahůdkové. A nejenom že to přímo zmiňuje Invelt, ale celé je to ještě šílenější, než to původně vypadalo. 

Tohle bude ještě zajímavé sledovat.... 

PS: Já bych sice možná taky miloval BMW, ale cestou chodím okolo autosalonu s Hyundai. A už asi rok tam koukám na i40. Líbí. 

PPS: Pod jením z videí je perfektní reakce od ŠKODA Česká republikaAhoj, díky za tvůj přístup. Jestli chceš, napiš nám, a my ti půjčíme KODIAQ na víkend. Žádné podmínky, žádné negativní recenze. :) Ale doporučujeme vyjet za město, aby sis auto pořádně užil.

DODATEK 22. prosince 2016

Dle očekávání to má další vývoj. Martin Matějka na Twitteru sdílí další e-mail, který má pocházet od stejného manažera jako e-maily na počátku. Smrdí to podvodem až neuvěřitelně nutno dodat. Tři výše embedovaná videa mimochodem stále (22. prosince, 11:13) existují

Další vývoj? V Youtubeři: Prodejce BMW chtěl, ať pomlouváme konkurenci (M&M) shrnují výše uvedené a přidávají další kupu záhadného mlžení od Inveltu. Ze všeho nejlepší je to, že Invelt dává i od výše uvedeného videa s Youtuberkou ruce pryč. Jen to je nějak absolutně v rozporu s tím, že se to video celé odehrává v Inveltu. Začínám mít pocit, že v Inveltu něco těžce nefunguje. 

To šlo rychle.....Hitler se dozvěděl o BMW pro Carrie Kirsten

Dotykačka a jeden ukázkově trapný astroturfing (AKTUALIZOVÁNO)

Aneb jak píše Daniel Morávek na Twitteru, "Rada pro Dotykačku. Když už v nám diskuzích komunikujete sami se sebou, změňte si alespoň proboha IP adresu".  Prostě k uzoufání pitomý astroturfing. Trapnost vesmírná.

Dotykačka a jeden ukázkově trapný astroturfing

DODATEK o dva dny později

Pokud byste si snad mysleli, že se Dotykačka omluví, tak ani omylem. Pokračuji v absurdním mlžení. 

Lež má krátké nohy a Dotykačka to přece musí vědět.

Lidská hloupost je nekonečná, tisíce lidí chtějí 2 500 Kč fake kupon do Lidlu či Albertu

A nejenom vyplňují, ještě to šíří na přátele a ohrožují je. Co na tom, že ani v příspěvku na Facebooku ani na samotné stránce nejsou na webu Lidlu.

Lidská hloupost je nekonečná, tisíce lidí chtějí 2 500 Kč fake kupon do Lidlu.

Na czechvo.com/lidl/ je čeká nesmyslný dotazník a klasické sociální inženýrství - nejprve po lidech chtějí nasdílet na Facebook. poté poslat 10 kamarádům. Pak si podvodníci vyžádají jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mail. Doména je, jak jinak, registrovaná se skrytím údajů o držiteli, ale je to stará známá, kde stejně podvodné aktivity existují i pro Albert (/albert). Lidl samotný na Facebooku varuje už od 10. prosince, ale je to marné.

 

 

Nene, holky v Datartu nic neupekly. To si jen někdo z Datartu myslí, že fanoušci jsou uplně blbí

Vymýšlet si? To se prostě nevyplatí. Na sociálních sítích už vůbec ne, zejména pokud budete cizí fotografii a dílo vydávat za fotografii vlastní. Stačí zpravidla kliknout pravým tlačítkem a nechat vyhledat fotku přes reverzní vyhledávání fotek (viz Jak najdu odkud pochází nějaká fotografie? Jak zjistím kdo je autorem?). Což se práve poněkud nevedlo na @DATARTcz  v jednom čistě vymyšleném příspěvku s ukradenou fotkou.

Nene, holky v Datartu nic neupekly. To si jen někdo z Datartu myslí, že fanoušci jsou uplně blbí

 

Virus v požadavku na zrušení objednávky co si stáhnete z Google Docs

Dorazí vám žádost o "zrušení objednávky" a informace mají být na připojeném odkazu, ten vede do Google Docs, takže na první pohled nic nebezpečného. Odkaz je ale odkazem pro stažení a získáte ZIP a v tom je teprve dokument pro Word. Pokud máte funkční antivir, tak bez problémů zjistí, že jde o Trojan.O97M/Madeba.A!det.Samotné stažení a otevření ZIPu je neškodné, do vážného problému se dostanete až otevřením onoho DOC souboru v ZIPu se schovávajícím.

Virus v požadavku na zrušení objednávky co si stáhnete z Google Docs

Nenaleťte na půjčku OD airbank. Je to tak, těžko se tomu věří.

Ano, těžko se věří tomu, že v airbank pouštějí na www.seznam.cz reklamu,  která říká "Nenaleťte na půjčku OD. air/bank". Na druhý pohled je jasné, že to asi tvůrci téhle reklamy tak nezamýšleli, ale přeci jenom, kdyby aspoň trochu přemýšleli, tak by jim došlo co tam vytvořili.

Nenaleťte na půjčku OD Airbank. Je to tak, těžko se tomu věří.

Twitter Counter (@thecounter) hacknut a zneužit k šíření spamu na populární účty

Jako vždy platí, že si musíte hlídat kterým aplikacím dáváte přístup k účtu a rozhodně nedávat práva k zápisu "službám", které je rozhodně nepotřebují.

Spam s virem se tváří jako informace o objednávce z Amazonu

Takřka klasika, kde odesílatel malware/viru velmi pečlivě dbá na to, aby poslaný mail měl "správnou" adresu v odesílateli (což je tak jako tak jenom textová položka) a text odpovídající tomu, co asi Amazon skutečně posílá. Na konci velmi dlouhého spamu najdete ZIP obsahující JavaScript soubor s kódem malware. Kde ani raději nechtějte vědět, co provede.

Spam s virem se tváří jako informace o objednávce z Amazonu

Každopádně, na tomhle nic úplně nového není - užívalo se to už někdy na počátku roku (ale i loni) a nová vlna pouze používá staré triky - většinou vám do počítače přinese Locky, tedy ransomware.  Samozřejmě, aby se tohle spustilo, tak napadený musí otevřít ZIP a otevřít v něm vložený JavaScript.

Většinou vám do počítače přinese Locky, tedy ransomware.

Bohouš Sobotka už zase neumí udělat graf. Ale za tím bude aktivní lezení do řiti Číně

A je to opět tady, @SlavekSobotka na Twitteru ukazuje jak nedělat čínské PR. Buď je totiž špatně popisek, nebo je špatně graf. Prostě ten levý sloupec těch 37,5 miliardy neukazuje. Kdyby ukazoval, už by to nevypadalo tak dobře. Popravdě, export do Činy je proti exportu do jiných zemí zcela zanedbatelný a politika současné vlády směrem k Číně tomu zásadně neodpovídá.

Bohouš Sobotka už zase neumí udělat graf. Ale za tím bude aktivní lezení do řiti Číně

Minulý úlet v podobě stejně tak manipulativního grafu ze stejně dílny najdete v Když už graf, tak aby pořádně vypadal a hlavně skryl podstatu. Případ posunuté osy.

Ale zpět k původnímu hraní s grafem, níže se můžete podívat na vývoj vývozu do Číny od roku 2000. A také na vývoj vývozu do sousedního Německa ze stejné období. Zatímto vloni se do Číny vyvezlo za 45,5 miliardy korun, do Německa za 1240 miliard. Ano, rozumíte tomu správně, dvacet sedmkrát více a to se bavíme jenom o jedné zemi. Pokud by vás zajímaly i další země, zkuste https://apl.czso.cz/pll/stazo/STAZO.STAZO

A víte co z tohoto grafu plyne? Že Bohouš vůbec netuší, že zjevně žádná "práce na lepších vztazích" vliv nemá. Kdyby raději stejně mohutně pracoval na vztazích s Německem.... 

DODATEK: Jak už je u správců Twittteru Slávka Sobotky zvykem, tak nesmyslný graf v tichosti zmizel a byl vložen opravený. Zvykem u tohoto účtu je i to, že se ho můžete ptát na chcete a nikdy neodpoví. Je to takový jednosměrný kanál. A na ten opravený se podívejte, hlavně se podívejte na reakce lidí, protože tam je velmi dobře vidět co si o tom příjemci #PR blábolů z Úřadu vlády myslí. 

Smazáno, bez omluvy.

Věkové složení českého Facebooku v roce 2016 vs 2010

Občas najít něco v archivu při tvorbě něčeho nového je docela užitečné. Při psaní Kolik má v Česku Facebook uživatelů? Jak je to s věkem? Proč jsou ta čísla tak podivná? jsem si totiž vzpomněl, že jsem někdy kdysi podobný graf zveřejnil. Byl rok 2010 a bylo to v Čeští uživatelé na Facebooku podle věku a něco o podivných statistikách. Takže si teď můžete rok 2010 (první graf) a rok 2016 /druhý graf) srovnat.

Věkové složení českého Facebooku v roce 2010

Zajímavý pohled v tom, že špíčka co je dnes u 26 let věku byla i před šesti lety a prostě se posunula. A také je tam velmi pěkně vidět, jak se postupně na Facebooku doplnil lidé starší.

Věkové složení českého Facebooku v roce 2016

 

Co říkají Google Trends o zájmu o Windows, Linux, Android a iOS?

Poměrně dost výmluvný graf z Google Trends pro Windows, Linux, Android a iOS. Nehledejte v tom samozřejmě něco co to není, protože o počtu uživatelů či významu to nic až tak neříká, Google Trends ukazují zájem ve vyhledávání. 

Co říkají Google Trends o zájmu o Windows, Linux, Android a iOS?

Důležité vědět: @PREZIDENTmluvci je osobní účet Ovčáčka. A navrch ještě komunistické manýry KPR

Tohle je moc pěkný dotaz a odpověd od Kanceláře prezidenta republiky. Plyne z ní poměrně podstatné (a čeští novináři se podle toho doufám začnou chovat), že @PREZIDENTmluvci je soukromý účet Ovčáčka. Konec té odpovědi navíc pěkně ukazuje, jak už i KPR převzala komunistické manýry. Můžete to samozřejmě chápat i tak, že pro KPR je podstatné se zříci jednoho šíleného účtu, na kterém si kdosi honí ego a uráží kde koho, včetně dělání mezinárodní ostudy. Protože kdyby za to co Ovčáček plodí měli jednoho dne nést zodpovědnost ....

Důležité vědět: @PREZIDENTmluvci je osobní účet Ovčáčka. A navrch ještě komunistické manýry KPR

Czech Design Week se nějak rozmnožil a lítají okolo toho žaloby a ošklivá slovíčka

Z hlediska značky a #PR to je celé také stále stejné, otravné spory, které nikdo nechce rozklíčovávat a proto bude obě strany považovat za špatné.

Na HitHit.cz nechávají v poklidu šarlatána "léčícího rakovinu" aneb "jak jsem zabil vlastní mámu"

Marně přemýšlím nad tím, co to musí být za člověka, který zabije vlastní mámu a pak na tom chce vydělat a zabíjet další lidi.

Píše vám Jay Worton a nabízí 50 USD za obsah co umístíte na web? Nahlašte spam a bacha

Bude vám psát Jay Worton co pracuje pro někoho nesmírně významného. A bude tvrdi, že si "právě všiml" nějakého "velmi zajímavého článku" na nějakém vašem webu. Zpravidla si všimne nějaké totální ptákoviny. Nabídne vám, že za 50 USD na váš web umísti nějaké ten obsah, který navíc bude "velmi zajímavý pro vaše čtenáře". Zapomeňte na to, je to chronický spammer a všechny tyhle nabídky jsou spam, který maximálně povede k tomu, že si na web dáte nějaké smetí, za které vám Google později přihodí penalizaci. Peníze navíc neuvidíte.

Píše vám Jay Worton a nabízí 50 USD za obsah co umístíte na web? Nahlašte spam a bacha

Prostě tyhle spamující šmejdy nahlašte jako spam. Případně, pokud máte Google, je rovnou nahlašte jako scam a phishing. Nic lepšího udělat nemůžete. Nevěříte? Tak se mrkněte na to, jak Jay Worton spamuje mailing list pro Debian.  Je vytrvalý a kupodivu bude psát zpravidla z jayworton56@gmail.com - 17. října mi psal na FeedIT.cz, 24. října poslal tentýž autogenerovaný spam na @hotmail adresu. Občas ale také píše jako Jack Capmbell, Denny Friars či Steve James a používá řadu dalších jmen.

---------- Forwarded message ----------
From: Jay Worton <jayworton56@gmail.com>
Date: 2016-10-17 22:05 GMT+02:00
Subject: AVG Technologies nab¡z¡ s AVG Zen u?ivatel?m svobodu i kontrolu | www.FeedIT.cz

Hi there,

I am currently working with a leading business insurer. I noticed your site has published a very interesting article, AVG Technologies nab¡z¡ s AVG Zen u?ivatel?m svobodu i kontrolu | www.FeedIT.cz which is why I think a collaboration between us could work well..

We would like to feature a bespoke piece of content on your site, which we think would be of great interest to you and your audience. For the privilege of being featured on your site, we would be happy to offer you a fee of $50.

We hope to hear back from you soon.


Kind Regards,
Jay


Don't want emails from us anymore? Reply to this email with the word "UNSUBSCRIBE" in the subject line.

A ano, rozumíte tomu správně, tohle všechno je automaticky generované, ti lidé neexistují. A nikdy v životě váš web nejspíš neviděli. Ani neuvidí, chtějí jen abyste se nechali zlákat k umístění jimi produkovaného smetí na vaše stránky a tím poskytli zpětné odkazy někomu, komu byste je rozhodně poskytnout nechtěli.

Iphony free? Pořád stále stejně hloupí lidé věří podvodníkům

Co dodat k níže uvedenému screenshotu? Že Facebook (a nejenom ten) je stále plný podvodných Stránek a Skupin, které slibují iPhone či iPad zdarma. A že lidé jsou stále stejně hloupí, protože jim na to ochotně skáčou, šíří to na všechny strany a nakonec zpravidla ještě dojdou k újmě v podobě vyhozených peněz za zpoplatněné SMS či volání. Dobře jim tak.

Iphony free? Pořád stále stejně hloupí lidé věří podvodníkům

Spam od Fajnl média co nabízí něco co by si na stránky mohl dát jenom magor

Je to tak, přišel spam od něčeho co si říká Fajnl média. Jako obvykle je to takové to "našli jsme váš web" (weby) a "máme pro vás zázračné příjmy". Většinou tohle rovnou odesílám na ÚOOÚ, ale čas od čase se vyplatí podívat co vlastně nabízejí. A jak můžete vidět z jejich "případové studie" tak tohle by si na stránky mohl dát opravdu jenom magor. A nutno dodat, že přesně tohle je ten důvod, proč se sakra vyplatí mít blokátor inzerce.

e to tak, přišel spam od něčeho co si říká Fajnl média

Nejzábavnější ale je, že za milion zobrazení vám nabídnou peníze, za které se to nevyplatí ani nasadit. A už vůbec ne počítat škody, které vám tohle způsobí na návštěvnosti. Šílené.

Přesně tohle je ten důvod, proč se sakra vyplatí mít blokátor inzerce.

Seznam Zprávy poněkud neumí retweetovat

Vysvětli někdy Seznam, proč se jim to nepodařilo uskutečnit onu slibovanou živou předvolební diskuzi? A co budou dělat s naštvanými politiky?


( strana 1 z 299 ) Starší články >>> ( celkem článků: 8967)