Pravidelný občasník originálního humoru

Šířit dobro? Inzerát na iDnes.cz do kterého zapomněli dát to nejpodstatnější

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 23.12.2016


Ano, je to takové klišé roku 2016, všichni šíří dobro ve všech možných i nemožných podobách. Je to ukázka bezradného firemního marketingu, který používá slogan osudově profláknutý v desítkách dalších firem. Některé se dokonce mezi sebou hádají, kdo s tím přišel dřív a vyhrožují si soudy. A některé si za pár desítek tisíc koupí na iDnes.cz komerční sdělení, které nejenom že je absolutně o ničem, ale neobsahuje nic, co by jakkoliv pomohlo firmě. Gratulace.

Šířit dobro? Inzerát na iDnes.cz do kterého zapomněli dát to nejpodstatnější

PS: Vážně, tam není nic co by vedlo na nějaký web, aplikaci. Není. Ten odkaz pod obrázkem vede sem a končí 404 (i kdyby nekončil, tohle tak jako tak nestačí). Ale je asi dost pravděpodobné, že tohle je dílo České spořitelny, protože "Moje zdravé finance" jsou jejich. Nevypadá to,že by ty odchody z marketingového týmu ve Spořitelně znamenaly něco dobré. A pozor na "zdravé finance", protože tenhle úlet je neuvěřitelně drahý. Cena za "komerční sdělení" na homepage iDnes.cz je hodně velká.

Štítky : Marketing, Internetový marketing, #fail, Reklama, iDnes.cz, Komerční sdělení, Moje zdravé finance, Česká spořitelna, Úlet




Poslední změna : 23.12.2016 07:47, Vytvořen : 23.12.2016 07:47, Vydán : 23.12.2016, 3689x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články