Pravidelný občasník originálního humoru

Zákazníkům se netyká Pelikáne. A akční cena co je násobek běžné není sakra akční

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 27.6.2016

To vypadá na starý známý "komplex více dílčích kroků". Ten co proslavil KFC a položil jejich vymazlenou službu s několikanásobně předraženým dovozem.


Zdeněk Strnad mi napsat: "Pelikan.cz inzeruje "akční letenky" do Dublinu z Vídně za krásných 5190, na říjen. Aer Lingus. Let Praha-Dublin stojí na stejné údobí se stejnou společností 2590,- a s Ryanairem dokonce 1890,-. Po dotazu "co je na ceně 5190,- akčního" mi bylo odpovězeno "ano, jistě můžeš koupit letenku i takovýmto způsobem". Tykání neřeším, chápu, že to je brand, a fakt mi to nevadí. Ale mám trošku pocit, jako by si ze mě dělali prdel. Daniel Dočekal, můžeš zřejmě zařadit do sbírky."

Zákazníkům se netýká Pelikáne. A akční cena co je násobek běžné není sakra akční

Ano, mám pravdu, já ale přesto zdůrazním, že fanouškům se netyká. A to ostatní, no, to vypadá na starý známý "komplex více dílčích kroků". Ten co proslavil KFC a položil jejich vymazlenou službu s několikanásobně předraženým dovozem. Tady to bude to samé. Místo 1890 můžete letět za 5190. Tedy skoro za třikrát tolik.

Štítky : Komunikace, Sociální sítě, Sociální síť, PR, Facebook.com, Facebook Page, Facebook Stránka, Pelikan.cz, #fail, Tykání




Poslední změna : 28.6.2016 15:12, Vytvořen : 27.6.2016 17:01, Vydán : 27.6.2016, 4024x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články