Pravidelný občasník originálního humoru

Když vaší čerstvě narozené dceři napíše dopis .... PR oddělení vaší firmy. Smutný konec Marka Zuckerberga

Autor chlívek (IT pel mel ) - vydáno 2.12.2015


Smutné, hodně smutné. Marku Zuckerbergovi (a samozřejmě jeho ženě) se narodila dcera. Krásná věc. Trochu to kazila mohutná PR kampaň Facebooku ukazující jak milující otec je Mark a jak odejde na pár měsíců na mateřskou. Budiž. K dokonalosti to dotáhl A letter to our daughter coby 100% výplod PR oddělení Facebooku. Má to být dopis čerstvě narozené dceři, takový který si později, s láskou a vzpomínkami přečte. Ve skutečnosti je to korporátní newspeak plný podivných věcí. Třináct tisíc znaků textu, který se píše do zpráv investorům či akcionářům. Ale velmi málo opravdu milého či lidského, takového, co by se dalo psát do budoucnosti dceři, kterou milujete.

A těch 99 % akcí na charitu? Chce to číst mezi řádky a začíná to už tím, že si na to Zuckerberg založil firmu (ne, nebude dávat peníze na charitu, vloží je do LLC, tedy společnosti s ručením omezením) a velmi pečlivě se pojistil, aby toho náhodou nemusel dávat moc.

Nezapomeňme, zatím nic nedal, jen tvrdí, že dávat bude. Ale jenom vocamcaď pocamcaď. Rozhodně jenom zlomek, necelou desetinku toho, co například má Bill a Melinda Gates Foundation. Tam najdete aktuálně zhruba 44 miliard dolarů. Zuckerbergova pojistka znamená, že v příštích třech letech nedá víc než 3 miliardy (rozumějte, pouze je přesune z jednoho místa na druhé). Takhle se dělá PR. 

Štítky : Facebook.com, Mark Zuckerberg, PR, Charita, #fail, Finance




Poslední změna : 2.12.2015 10:19, Vytvořen : 2.12.2015 10:16, Vydán : 2.12.2015, 5143x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články