Pravidelný občasník originálního humoru

První, unikátní, jedinečný? Nepoužívejte to. Příliš snadno si můžete naběhnout, asi jako Andrej Babiš

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 20.4.2015


Jedno z pravidel Public Relations je, že do tiskových zpráv se nevyplatí strkat slova jako "první", "unikátní", "jedinečný". A pokud to tam dát chcete, tak si musíte být sakra jisti tím, něco takového je skutečně pravda. A také tím, že to můžete doložit. V každém případě to u novinářů po těch letech lhaní a vymýšlení už typicky vyvolává nedůvěru a je možná zbytečné je "dráždit".

Neméně neslavně to dopadne, když se vyskytne Andrej Babiš s tvrzením "Jsem první Čech, kterého přijal Michael Bloomberg". Nechme teď stranou obvyklé reakce ze sociálních sítí, které komentují to, že Babiš přece "není Čech". Tohle mi přijde jako zbytečné podpásové a nedůstojné. Zkusme zůstat u fakt. Prostě proto, že jakýkoliv novinář, v okamžiku kdy politik něco takového řekne, okamžitě zbystří.

Babiše totiž o několik let předstihli další Češi. Z roku 2011 tu máme VerifEyed odhalí zfalšované fotografie a dokumenty kde je Babak Mahdia a Radim Nedbal a ... světe div se ... jakýsi "starosta New Yorku". Samozřejmě, Bloomberg. Ještě dříve, v roce 1994, se s Bloombergem ale měl setkat Pavel Makovec.

No a teď babo raď. Má to ten Babiš zapotřebí ze sebe dělat takového šaška? A kam se poděli komunikační a PR poradci, kteří před volbami dokázali republice představit úplně něco jiného, než co vidíme teď? Nebo, vlastně, ona jsou tu možná jenom ta zlá média, tak která si ještě nestihl koupit, která tento obraz vytvářejí.

Štítky : PR, Komunikace, Andrej Babiš, Žurnalistika, Novinařina, Bloomberg, USA, Politika




Poslední změna : 20.4.2015 10:30, Vytvořen : 20.4.2015 10:30, Vydán : 20.4.2015, 5885x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články