Pravidelný občasník originálního humoru

Cukrárna U Draka? Další typický příběh toho, jak na Facebooku nekomunikovat

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 25.12.2014


Vánoce sem, vánoce tam. Prostě když není zmrzlinová sezóna, tak přes to vlak nejede. A běda vám, jestli se provozovatele cukrárny U Draka zeptáte, proč nemá zmrzlinu. A proč všechno servíruje ve výrobcích od soudruhů z NDR. Dozvíte se, že "My nejsme nějakej mekáč,kde tě učí ,že musíš děkovat zákazníkovi i za to,že tě pošle do ... " a do té "....." budete poslání tak rychle, že si nestihnete ani sbalit. Plus se dozvíte, že jste trotl.

Ano ano, tyhle exoty sbírám už dlouho.  Paradoxem bývá, že většinou na svém webu píší něco, co je v příkrém rozporu s jejich hulvátským chováním. Ani tady tomu není jinak. Prý jsou "malá rodinná cukrárna v Kralupech nad Vltavou" a jejich cílem je "spokojený zákazník". Jen mi fakt není jasné, proč potom k vlastnímu Facebooku pouštějí někoho, kdo si, prostě a lidově řečeno, nevidí do  huby. 

PS: Poté co se tohle provalilo, tak U Draka přišli na to, že mohou Stránku na Facebooku nastavit tak, aby recenze nebyly nejenom vidět, ale aby je ani nebylo možné psát. Taky řešení.

Štítky : Facebook.com, Sociální síť, Komunikace, Zdeněk Raven Luksa, Cukrárna U Draka, Kralupy nad Vltavou, Podnikání, #fail




Poslední změna : 25.12.2014 09:32, Vytvořen : 25.12.2014 09:32, Vydán : 25.12.2014, 12230x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články