Pravidelný občasník originálního humoru

Český Twitter začal spamovat @JezisekTeVidi

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 14.11.2011


Marketing na Twitteru není jednoduchá věc, firemní působení už vůbec ne. @JezisekTeVidi začal nabírání following (aktuálně 543), ale klasicky to žádný velký efekt nemá - těch co ho zasledovali zpět je jenom 50. Jakkoliv tu byla náděj na něco vtipného, milého a podávaného s úctou a nadhledem, není tomu tak. Ano, něco takového je velmi těžké a chtělo by to někoho kdo to bude opravdu dělat srdcem, tady je to ale takové nějaké klasický firemní - snaha o virál a vtipnost za každou cenu.

panKaplan@JonnyDrake To zas bude nejakej novej SuperVaclav. Teda SuperJezisek@JezisekTeVidi 

Hlavně to ale nekomentujte, protože @JezisekTeVidi neumí reagovat - odpálkuje vás s "Zklamu Tě, chlapče. Nejsem PR. Vy lidé jste si zavinili, že už se sami bojíte věřit svým srdcím. A ta nejsou na prodej..." a zajímavé na tom je, že "chlapče" má v oblibě hodně.

 Chlapče, chlapče...musíš být velice nešťastný. I Tobě posílám anděli, aby přinesli klid a mír Tvé ztrápené duši...

 Igorku, chlapče, každý mne vidí jinak.... někdo jako miminko, někdo jako Santa Clause a někdo jako pitbula... každý po svém...

Asi by měl někdo @JezisekTeVidi vysvětlit, že není církevním hodnostářem, který někomu žehná a všem mužům říká chlapče ("anděli" je autentické). A pokud už nedojde na chlapče, tak se použije "hochu".

 Nevím, zda Ti toto přání splním, hochu... nemohu zasáhnout do vůle jiného člověka. Ale můžeš si přát lásku...

 Děkuji Ti, hochu. Určitě se stavím, až nadejde ten správný čas....

A je-li osoba pohlaví opačného, je to "děvečka" .... a na to nejde říct nic jiného, než "au to bolí". Opravud hodně nešťastně zvolený slovník.

 Děkuji Ti, děvečko. Uvidím, co se s tím dá dělat... Pokud si to nepokazíš, rád Tvé přání splním...

A smutné je i to, že @JezisekTeVidi se typicky komerčně mýlí. A samozřejmě nechybí ani "chlapče".

 Prokrastinace je špatná, chlapče.... dárky je potřeba si zasloužit...

Zpackaná snaha o virál. Škoda, takové pěkné to mohlo být. Ale uznávám, něco takového je těžké. Na něco takového klasické firemní pr/marketingová mašinerie nemá. A pokud se @JezisekTeVidi diví "podezíravosti" příjemců téhle "virální snahy"? S tím bylo přece nutné počítat od samého začátku - na nabírání following totiž většinou najdete reakce odpovídajcí následující:

freezycz@alley_blind_cz mě @JezisekTeVidi nefollowuje :( :D tak ho nemůžu i s celýma vánocema poslat do análních oblastí ... :( :DDD 

Jedna věc je ale teď už jasná, k @JezisekTeVidi se teď asi organizátor bude mít poněkud problém přiznat - během chvíle (existuje od 7. listopadu) se mu podařilo zbytečně naštvat docela dost lidí.

DODATEK 20:05 - Ach, tak nastupuje typická taktika "budeme se tvářit uraženš" :) Bohužel je ta reakce opět prvoplánově trapná.

 JezisekTeVidi 

 
Vidím, že ČR nejsem příliš vítán. Je mi to líto. Možná u další generace už předám žezlo tomu Američanovi v červeném kabátě a jeho sobům...

Štítky : Internet, Twitter.com, Sociální síť, #fail, Šlendrián, Virál, Marketing, Komunikace, PR



|
Poslední změna : 14.11.2011 20:10, Vytvořen : 14.11.2011 19:31, Vydán : 14.11.2011, 17397x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články



REKLAMA

Články e-mailem

Stačí zadat e-mail

a Feedio se už o vše postará

POOH.CZ na sociálních sítích