Pravidelný občasník originálního humoru

Inženýrka z Google a další PR na iDnes.cz

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 12.2.2008


Může okaté PR na iDnes.cz nějakým pozitivním způsobem získat českému Google nové reklamní příjmy? Nebo jde o jednu ze strategií jak sehnat nové lidi pro českou pobočku v okamžiku kdy lidi prostě nejsou a smělé plány to vcelku očekávatelně kazí? iDnes vypustilo už druhý PR článek, který pochopitelně PR označený není.

Nejprve tu byl Práce v Googlu: atmosféra jako na vysoké škole, který iDnes.cz srdnatě nechávalo skoro dva týdny viset na důležitých pozicích. A nyní následuje Inženýrka z Googlu: Techniku miluji, sukně nenosím, kterému iDnes věnuje stejně velkou pozornost. Oba články mají společných několik věcí. Jednak je to PR každým coulem, druhak neopomínají opakovat, jak všichni chtějí pracovat u Google. A pokud byste případně měli pochyby o označení jako PR, tak stačí najít fotky zde ("PR shoot" je vcelku jasný, ale jinak ostatní galerie stojí za zkouknutí), ze kterých jasně plyne, že jsou pořízené právě pro PR.

Kdyby iDnes.cz oba články označilo PR, tak jak je mělo označit, možná by se nestalo nic až tak hrozného. Čtení je to zajímavé, použití sympatické "bývalé modelky" je také správně zvolený nástroj. Absence PR označení ale tuhle sérii degraduje na pokus o to, jak z čtenářů udělat co největší blbce. A to, že Google nemůže v Čechách najít lidi, to se dá sdělit snázeji.

Michal Hanák, šéfredaktor iDnes.cz, mi doslova odpověděl, "iDNES.cz nikomu nedělá PR." - neshodneme se, stejně jako se asi neshodne s rozčarovanými čtenáři, kteří PR masáž vcelku jasně odhalují v komentářích pod oběma články.

Štítky : Google, PR, Reklama, Marketing, iDnes.cz



|
Poslední změna : 12.2.2008 09:15, Vytvořen : 12.2.2008 08:23, Vydán : 12.2.2008, 16924x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články